میزبانی آملی‌ها از مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران

رئیس هیأت ووشو آمل از میزبانی این شهرستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران در سه رده سنی به مدت یک روز خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛سید محمدرضا موسوی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان آمل، اظهار کرد: ووشو یکی از رشته‌های رزمی و مهیج است که در سطح مازندران علاقه‌مندان زیادی دارد. […]

13911103000784 PhotoAرئیس هیأت ووشو آمل از میزبانی این شهرستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو بانوان مازندران در سه رده سنی به مدت یک روز خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛سید محمدرضا موسوی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان آمل، اظهار کرد: ووشو یکی از رشته‌های رزمی و مهیج است که در سطح مازندران علاقه‌مندان زیادی دارد.

وی افزود: نه تنها در بخش آقایان بلکه در بخش بانوان هم ووشو جایگاه خاصی داشته و یکی از ووشوکاران آملی از پرافتخارترین بانوان ووشوی مازندران محسوب می‌شود.

رئیس هیأت ووشو آمل تصریح کرد: آمل از شهرهای شاخص در ووشو مازندران است که طی سال میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی را برعهده دارد.

این مسؤول با اشاره به میزبانی ووشوکاران آملی از مسابقات قهرمانی ووشو بانوان استان مازندران، بیان کرد: این رقابت‌ها در سه رده سنی دنبال می‌شود.

موسوی با اعلام برگزاری مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، متذکر شد: رقابت‌های ورزشکاران در بخش ساندا طی روز جمعه ۱۴ آبان امسال در سالن ورزشی سرپوشیده بانوان کوثر شهرداری آمل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات به مدت یک روز به میزبانی اداره ورزش و جوانان و هیأت ووشو آمل، خاطرنشان کرد: از سوی هیأت ووشوی مازندران به دفاتر هیأت در شهرستان‌ها فراخوان برگزاری رقابت‌ها اعلام شده است.