صعود سانداکاران نوجوان به بازیهای نهایی

در ادامه رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا سانداکاران کشورمان با برتری مقابل رقبای به دیدار نهایی اوزان مختلف راه پیدا کردند.     به گزارش “مازنداسپرت، در ادامه این مسابقات که با حضور ووشوکاران ۲۳ کشور در چین جریان دارد شش نماینده ایران در بخش ساندا به دیدار رقبای خود رفتند که در حاصل آن ۵ […]

در ادامه رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا سانداکاران کشورمان با برتری مقابل رقبای به دیدار نهایی اوزان مختلف راه پیدا کردند.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت، در ادامه این مسابقات که با حضور ووشوکاران ۲۳ کشور در چین جریان دارد شش نماینده ایران در بخش ساندا به دیدار رقبای خود رفتند که در حاصل آن ۵ پیروزی و یک شکست بود.

در بخش دختران و در وزن ۵۶- کیلوگرم مائده هاشمی حریف قزاقستانی خود را ناک اوت کرده به دیدار پایانی صعود کرد. وی برای کسب مدال طلا نماینده چین را در پیش خواهد داشت. وی دور نخست نماینده قزاقستان را شکست داده بود.

همچنین فاطمه کیانی زادگان در وزن ۵۲ کیلوگرم به مصاف رقیب ویتنامی و بازنده میدان را ترک کرد. در این وزن سه ووشوکار حضور دارند که کیانی زادگان فردا با حریفی از کره جنوبی مبارزه و شانس خود را برای مدال نقره یا برنز آزمایش می کند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم زهرا سلحشور در پیکار با نماینده قزاقستان صاحب پیروزی دو بر صفر شد و به رقابت نهایی راه یابد. وی باید فردا برابر حریفی از چین قرار گیرد تا بتواند به مدال طلا برسد.

آرمین افراز ملک رودی در مرحله نیمه نهایی مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم نماینده ویتنام را ۲ بر صفر شکست و راهی فینالیست شد. وی برای کیپیش از این حریفی از کره جنوبی را شکست داده بود، فردا برای کسب مدال طلا باید با سانداکار افغانستان مبارزه کند.یوسف صبری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان هم با شکست حریف هندی در نیمه نهایی به بازی پایانی رسید تا برای کسب مدال طلا به مصاف ووشوکاری از چین برود.

در رقابتهای مرحله نیمه نهایی وزن ۷۵- کیلوگرم عادل نجفی حریف ویتنامی خود را شکست و او نیز به بازی پایانی رسید تا برای کسب مدال به مصاف نماینده چین برود. وی با برتری مقابل نماینده عراق به این مرحله رسیده بود.

این دوره از مسابقات فردا با برگزاری دیدارهای نهایی بخش ساندا به پایان خواهد رسید.

منبع:ورزش۳