واکنش مسئول نقل‌وانتقالات استقلال به جدایی کاوه رضایی

  مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال به جدایی کاوه رضایی واکنش نشان داد.   به گزارش مازنداسپرت ؛ پندار توفیقی پس از پیروزی استقلال مقابل مس کرمان در جام حذفی اظهار داشت: در مورد مسائل فنی صحبت نمی‌کنم و خود منصوریان باید نظر بدهد. وی درباره اینکه کاوه رضایی از چین پیشنهاد دارد و شرایط او […]

 

خبرگزاری فارس: واکنش مسئول نقل‌وانتقالات استقلال به جدایی کاوه رضایی

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال به جدایی کاوه رضایی واکنش نشان داد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ پندار توفیقی پس از پیروزی استقلال مقابل مس کرمان در جام حذفی اظهار داشت: در مورد مسائل فنی صحبت نمی‌کنم و خود منصوریان باید نظر بدهد.

وی درباره اینکه کاوه رضایی از چین پیشنهاد دارد و شرایط او چگونه خواهد بود، گفت: او قراردادش یکساله است، اما بندی در آن وجود دارد اگر نیم‌فصل پیشنهادی آمد مبلغی را بابت رضایت‌نامه بدهد و برود، اما هنوز به نیم‌فصل نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: رضایی هم بازیکن حرفه‌ای است و به قراردادش پایبند است.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته شده شما در جریان قرارداد او نبوده‌اید و گفته‌اید رضایی جدا نخواهد شد، گفت: من اگر صحبتی می‌کنم نیروی رسمی باشگاه هستم و کسی هم که در مورد وضعیت کاوه رضایی و پیشنهاد او صحبت کرده، نماینده رسمی‌اش نبوده است. کاوه رضایی در استقلال خواهد ماند.

 پندار توفیقی گفت: هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب کاوه رضایی به دستمان نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: چین از ایران مهاجم نمی‌گیرد. ما تا به حال ندیدم چین از ایران مهاجم و هافبک جذب کند و آنها فقط از ایران مدافع جذب می‌کنند./فارس