رقابت‌های شطرنج نونهالان جهان در باتومی گرجستان/پایان بى مدال مازندران

مازندرانی ها در رقابت‌های شطرنج نونهالان جهان در باتومی گرجستان به مدال نرسیدند در حالیکه تا یک روز مانده به پایان مسابقات، فاطمه خدادادی و مطهره اسدی در نزدیکی های مدال بودند. به گزارش مازنداسپرت؛در دیدارهای روز پایانی هستی خسروی شطرنجباز ایران در بخش زیر ۸ سال با غلبه بر حریف روس خود به مدال […]

IMG 3482 768x432

مازندرانی ها در رقابت‌های شطرنج نونهالان جهان در باتومی گرجستان به مدال نرسیدند در حالیکه تا یک روز مانده به پایان مسابقات، فاطمه خدادادی و مطهره اسدی در نزدیکی های مدال بودند.

به گزارش مازنداسپرت؛در دیدارهای روز پایانی هستی خسروی شطرنجباز ایران در بخش زیر ۸ سال با غلبه بر حریف روس خود به مدال برنز دست یافت و این تک مدال ایران بود که مازندرانی هم نبود.
فاطمه (تیام) ابراهیمی و ستاره سبط رسول هم از مازندران در این مسابقات حضور داشتند که مثل خدادادی و اسدی مدال آور نشدند.

بهترین عملکرد را میان مازنی ها در رده سنی زیر ۱۲ سال مطهره اسدی داشت که در آستانه کسب مدال متوقف شد و به مقام چهارمی بسنده کرد تا بهترین نتیجه تیم ملی شطرنج نونهالان ایران بعد از برنز خسروی رقم بخورد.
از تیم ۶ نفری ایران ۴ تن مازندرانی بودند که خبری از مدال در این مسابقات نبود اما بهرحال مسابقات جهانی بود و تجربیات زیادی را برای این چهار نفر در پی داشت.

مریم فرجپور معاون ورزش بانوان نماینده وزارتخانه و مجتبى ابراهیمى دبیر هیات استان، نماینده فدراسیون بودند تا سهم مازندران در این تیم بسیار پررنگ باشد.