مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران:باید دستاوردهای حوزه ورزش و جوانان مازندران صیانت شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع انتخابات هیات تنیس میز مازندران اظهارداشت: ورزش مازندران با داشتن قهرمانان و پهلوانان از رتبه و جایگاه ویژه ای در کشور برخورداراست. به گزارش مازنداسپرت؛ حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مجمع انتخابات هیات تنیس میز مازندران اظهارداشت: ورزش مازندران از رتبه و جایگاه […]

habbbiiib6مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مجمع انتخابات هیات تنیس میز مازندران اظهارداشت: ورزش مازندران با داشتن قهرمانان و پهلوانان از رتبه و جایگاه ویژه ای در کشور برخورداراست.

به گزارش مازنداسپرت؛ حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مجمع انتخابات هیات تنیس میز مازندران اظهارداشت: ورزش مازندران از رتبه و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و باید دستاوردهای این حوزه صیانت شود.

وی افزود: برنامه میان مدت و بلندمدت برای تعالی ورزش مازندران را در دستور کار داریم تا سربلند بیرون بیاییم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه فعالیت جمعی باید به مفهوم واقعی اجرایی شود، تصریح کرد: باید در حوزه ورزش و مدال‌آوری در همه رشته‌های ورزشی تلاش شود.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران در اکثر رشته‌های ورزشی مدال آوری کرده است، افزود: مازندران سرشار از استعدادهای ورزشی بوده و این جایگاه بسیار ارزشمند است.

وی با اعلام اینکه فدراسیون تنیس روی میز نیز برنامه‌های ویژه برای تعالی این رشته ورزشی ببیند، گفت: مازندران به واسطه برخورداری از ورزشکاران موثر در حوزه تنیس روی میز باید پایتخت تنیس روی میز کشور باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه تنیس روی میز بانوان و آقایان در استان بسیار شکوفا شده است، افزود: امیدواریم با برگزاری مسابقات و برپایی مسابقات علمی و فنی جایگاه تنیس روی میز استان ارتقا یابد و حفظ شود.

حسین زادگان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۲ مدال توسط ورزشکاران مازندران در آوردگاه‌های ملی و بین المللی کسب شده است، افزود: در سال جاری به طور میانگین در هر روز یک مدال برای مازندران کسب شده است.