پیروزی بسیار ازرشمندی برابر ناپولی کسب کردیمآلگری:قبل از بازی به ایگواین چیزی نگفتم تا راحت بازی کند

  سرمربی یوونتوس پس از پیروزی شاگردانش برابر ناپولی از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.   به گزارش مازنداسپرت ؛ یوونتوس شب گذشته در چارچوب مسابقات سری‌آ ایتالیا میزبان ناپولی بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک بیانکونری به پایان رسید. آلگری پس از این بازی در مصاحبه با شبکه مدیاست گفت: پیروزی بسیار ارزشمندی […]

 

خبرگزاری فارس: آلگری:قبل از بازی به ایگواین چیزی نگفتم تا راحت بازی کند

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی شاگردانش برابر ناپولی از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ یوونتوس شب گذشته در چارچوب مسابقات سری‌آ ایتالیا میزبان ناپولی بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک بیانکونری به پایان رسید.

آلگری پس از این بازی در مصاحبه با شبکه مدیاست گفت: پیروزی بسیار ارزشمندی را برابر ناپولی کسب کردیم و با شایستگی در صدر جدول ماندیم. در بازی عملکرد خوبی داشتیم مخصوصا در نیمه دوم عالی بودیم و نشان دادیم به دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی افزود: پیش از بازی به ایگواین چیزی نگفتم تا بتواند با خیال راحت وارد بازی شود و این چیزی بود که از او انتظار داشتم. مانژوکیچ نیز در این دیدار خیلی خوب بازی کرد.

آلگری در پایان درباره تعویض پیانیچ و هرنانز گفت: پیانیچ در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت اما از ابتدا با نوعی خستگی وارد زمین شد. این بازی بسیار سنگین و خشنی بود و پیانیچ برای ما اهمیت زیادی دارد مخصوصا در غیبت دیبالا نقش او پررنگ تر است. در این بازی برخی سوت ها علیه هرنانز از سوی هواداران در چنین بازی مهمی باعث نگرانی است و این اقدام خوبی نیست. هواداران باید به تمام بازیکنان کمک کنند./فارس