براوو: مجبور شدم خطا کنم/ بیشتر از ۱۰ گل حتمی را مهار کردم

  دروازه‌بان منچسترسیتی در جمع خبرنگاران گفت: نمی خواهم از اشتباه خود فرار کنم اما مجبور به خطا شدم.   به گزارش مازنداسپرت ؛ کلودیو براوو دروازه‌بان پیشین بارسلونا و کنونی منچسترسیتی در جریان بازی شب گذشته تیمش برابر بارسا در نیوکمپ بارها با پاس رو به عقب هم‌بازی‌هایش مواجه شد و شخصا وظیفه شروع مجدد بازی […]

 

خبرگزاری فارس: براوو: مجبور شدم خطا کنم/ بیشتر از 10 گل حتمی را مهار کردم

دروازه‌بان منچسترسیتی در جمع خبرنگاران گفت: نمی خواهم از اشتباه خود فرار کنم اما مجبور به خطا شدم.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ کلودیو براوو دروازه‌بان پیشین بارسلونا و کنونی منچسترسیتی در جریان بازی شب گذشته تیمش برابر بارسا در نیوکمپ بارها با پاس رو به عقب هم‌بازی‌هایش مواجه شد و شخصا وظیفه شروع مجدد بازی را بر عهده گرفت، او در کنار مهاجمان بزرگ بارسلونا شب بسیار سخت و البته تلخی را تجربه کرد.

اشتباه فاحش براوو در دقیقه ۴۰ بازی باعث شد تا از داور کارت قرمز دریافت و زمین بازی را ترک کند. پس از اخراج براوو منچسترسیتی دچار مشکلات زیادی شد و پیروزی ۴ بر صفر بارسا برابر من‌سیتی بی ارتباط با ۱۰ نفره شدن تیم گواردیولا نبود.

براوو در این خصوص گفت: مجبور به خطا شدم، تصورش را بکنید در ۱۰ دقیقه ۴ بار پاس رو به عقب به شما بدهند و مشخص است که تمرکز دروازه‌بان به هم می‌ریزد. به هر حال در یک لحظه اشتباه کردم و دیگر چاره جز مهار توپ با دست نداشتم.

براوو در واکنش به سوال خبرنگار دیلی میرر مبنی بر عملکرد بسیار ضعیف خود گفت: بی انصافی هم حدی دارد، بیشتر از ۱۰ گل حتمی را مهار کردم./فارس