برای حضور در دو رویداد فاینال گرندپری و جام جهانی ۲۰۱۶سرمربی تیم ملی تکواندو تغییر نکرد؛ مقانلو ابقا شد

  سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای حضور در دو رویداد فاینال گرندپری و جام جهانی ۲۰۱۶ مشخص شد.   به گزارش مازنداسپرت ؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای حضور در رقابت های فینال گرندپری (جایزه بزرگ) و جام جهانی ۲۰۱۶ انتخاب شد.بیژن […]

 

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی تکواندو تغییر نکرد؛ مقانلو ابقا شد

سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای حضور در دو رویداد فاینال گرندپری و جام جهانی ۲۰۱۶ مشخص شد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای حضور در رقابت های فینال گرندپری (جایزه بزرگ) و جام جهانی ۲۰۱۶ انتخاب شد.
بیژن مقانلو در سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰، ۱۰ سال سابقه عضویت در تیم ملی را داشته و در چهار سال پایانی سرگروه این تیم بوده که نقره و برنز جام جهانی، یک طلا و دو برنز قهرمانی آسیا و برنز بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
مقانلو یکی از پرافتخارترین مربیان حال حاضر تکواندو ایران است که از ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۲ تا کنون سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته و توانسته ۱۱۳ مدال رنگارنگ(۵۰ طلا، ۲۸ نقره و ۳۳ برنز انفرادی و یک نقره و برنز تیمی) را همراه با تیم ملی کشورمان به دست آورده و عنوان بهترین مربی جهان و آسیا را در کارنامه وی به چشم می‌خورد.
مسابقات فینال جایزه بزرگ(گرندپری) ۲۰۱۶ تاریخ ۱۹ و ۲۰ آذرماه و بیستمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در شهر باکو آذربایجان برگزار خواهد شد.
فینال مسابقات گرندپری (G8) و مسابقات جام جهانی (G2) است./فارس