پیش بازی ملوان انزلی-نساجی / برنده جدال نوستالژیک بی‌پول‌های باغیرت کیست

از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه عصر فردا دو تیم ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف همدیگر خواهند رفت. به گزارش مازند اسپرت، این بازی می‌تواند حساس‌ترین بازی این هفته لیگ آزادگان باشد. دیداری که یادآور خاطرات بسیاری برای هواداران دو تیم می باشد و […]

از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه عصر فردا دو تیم ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش مازند اسپرت، این بازی می‌تواند حساس‌ترین بازی این هفته لیگ آزادگان باشد. دیداری که یادآور خاطرات بسیاری برای هواداران دو تیم می باشد و شاید کری های شیرین و دوست داشتنی هواداران دو تیم همچنان زیر زبان هواداران نسل اولی هر دو تیم مانده باشد.

این دو تیم در همسایگی یکدیگر در رده‌های پنجم و ششم جدول قرار گرفته‌اند و این فرصت را دارند تا با پیروزی در این دیدار خودشان را به جمع چهار تیم نخست جدول برسانند.

هر دو تیم ریشه دار شمالی وضعیت مالی خوبی ندارند. هفته گذشته ملوانی‌ها از سوی فیفا تهدید شدند که اگر بدهی ۳۰۰ هزار دلاریشان را پرداخت نکنند به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

البته وضع نساجی به این وخامت نیست ولی آنها هم با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و در کنار ان باید پی اختلاف های مدیریت باشگاه با مسئولان مازندرانی را نیز به تن خود بمالند.

تیم ملوان انزلی هفته گذشته نتوانست مقابل فجرسپاسیِ ۱۰ نفره به سه امتیاز برسد و با تساوی، شیراز را ترک کرد ولی شاگردان محمود فکری در نساجی روی دور پیروزی افتاده اند و ۹ امتیاز کامل سه دیدار گذشته خود را گرفته اند. این تیم برخلاف مشکلات مالی زیاد، به علت تفاضل کمتر نسبت به خونه به خونه در رده پنجم جدول قرار دارد.

نساجی محمد عباس زاده را در ترکیب خود می بیند که دوباره می درخشد و قصد دارد روزهای خوب خود در پرسپولیس را تکرار کند و پیوستن مجتبی رمضانی به این تیم نیز تا حدود زیادی کفه ترازو را به سمت نساجی سنگین تر کرده است ولی ملوان باید روزهای بدون مازیار و پژمان و جلال را سپری کند و این مسئله می تواند هفته به هفته فشار هواداران ملوان روی محمد مایلی کهن را بیشتر کند.

بدون هیچ جدال نوستالژیک این دو تیم شمالی که در جدول در همسایگی هم هستند، مهم ترین بازی هفته دهم است.