پیش بازی دیدار خونه به خونه و نفت مسجد سلیمان/ فرار از بحران جنوبی ها یا جبران مافات شمالی ها؟

در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت ۱۵ عصر فردا تیم خونه به خونه باید در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. به گزارش مازند اسپرت؛نفتی های مسجدسلیمانی در حالی پای به آوردگاه بابل می گذارند که هفته گذشته یک شکست تلخ خانگی را مقابل خیبر خرم آباد متحمل […]

photo 2016 10 15 21 25 24در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت ۱۵ عصر فردا تیم خونه به خونه باید در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

به گزارش مازند اسپرت؛نفتی های مسجدسلیمانی در حالی پای به آوردگاه بابل می گذارند که هفته گذشته یک شکست تلخ خانگی را مقابل خیبر خرم آباد متحمل شدند. هر چند مرزبان و شاگردانش نیک می دانند نباید تحت تاثیر این شکست قرار  گیرند چرا که تیم نفت تا هفته هشتم این رقابت ها فقط یک شکست در کارنامه اش دیده می شد و شاگردان بختیاری زاده علاقه وافری به کسب نتیجه تساوی مقابل حریفان دارند. کما اینکه دریافت تنها ۶ گل در ۹ بازی گذشته نیز بیانگر عملکرد قابل قبول خط دفاعی این تیم می باشد.

همین بازی محتاطانه مسجد سلیمانی ها سبب خواهد شد تا انتظار یک بازی هجومی و بی محابا را از سوی خونه به خونه و صد البته نیم نگاهی هم به ضد حمله های شاگردان بختیاری زاده داشته باشیم.

این تیم هم اکنون با ۱۱ امتیاز رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است و امید زیادی دارد با توقف خونه به خونه وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بخشد.

در سوی دیگر میدان تیمی قرار دارد که از بخت های مسلم صعود به لیگ برتر به شمار می رود و هم اکنون با ۱۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

خونه به خونه ای ها با ۱۴ گل زده و مهاجمان صاحب نامی که در اختیار دارد از خطرناک ترین تیم های لیگ به شمار می رود و برتری ۶ بر ۰ تیم مقابل راه آهن نیز در آخرین دیدار خانگی اش، تا حدود زیادی بار روحی سنگینی روی دوش شاگردان بختیاری زاده وارد خواهد کرد.

این تیم در طی سه بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده است تا عملکرد فوق العاده حسین نائیجی بیش از پیش نمایان شود. هر چند نباید از عمکلرد خوب خط دفاعی این تیم و رهبری جالب توجه حنیف عمران زاده در این نقطه از زمین به سادگی عبور کرد.

خونه به خونه هفته گذشته در دیداری خارج از خانه مقابل تیم ایرانجوان بوشهر با تساوی بدون گل متوقف شد تا دیدار این هفته خونه به خونه مقابل نفت، جنبه جبران مافات به خود گیرد.

بدون شک بابلی ها برای رسیدن به رده های بالای جدول باید سه امتیاز دیدار فردا را دشت کنند که در این صورت، حتی احتمال صعود این تیم به رده دوم جدول نیز وجود دارد.

و اما نقطه قوت تیم خونه به خونه را باید بر روی سکوهای ورزشگاه هفت تیر جستجو کرد. هواداران خونه به خونه علیرغم انتظار بالائی که از تیم پرمهره خود برای کسب نتیجه دارند، تحت هیچ شرایطی تیم خود را تنها نمی گذارند و از بازیکنان خونه به خونه فارغ از هر نتیجه ای پشتیبانی می کنند که این را باید برگ برنده مرزبان و شاگردانش قلمداد کرد. مسئله ای که سبب می شود خونه به خونه ای ها راحت تر به توپ ضربه بزنند و با فراغ بال بیشتری برای کسب نتیجه تلاش کنند.

گفتنی است، سید مهدی سید علی به همراه حسن انتظاری، جواد قنبریان و مصطفی بینش کادر داوری این دیدار را تشکیل می دهند.