افتخاری دیگر برای باشگاه فوتبال دانش فریدونکنار/نائب ‌قهرمانی کاپیتان دانش در رقابت‌های آسیایی چین+عکس

با کسب عنوان نائب ‌قهرمانی کاپیتان دانش فریدونکنار در رقابت‌های آسیایی چین، افتخاری دیگر برای این باشگاه فرهنگی ورزشی رقم خورد.   به گزارشمازند اسپرت ، علیرضا آقابراری کاپیتان ارزشمند باشگاه دانش فریدونکنار که به همراه تیم ملی دانش‌آموزی جوانان ایران در مسابقات آسیایی چین حضور داشت به همراه این تیم به مقام نائب قهرمانی […]

vdgdgبا کسب عنوان نائب ‌قهرمانی کاپیتان دانش فریدونکنار در رقابت‌های آسیایی چین، افتخاری دیگر برای این باشگاه فرهنگی ورزشی رقم خورد.

 

به گزارشمازند اسپرت ، علیرضا آقابراری کاپیتان ارزشمند باشگاه دانش فریدونکنار که به همراه تیم ملی دانش‌آموزی جوانان ایران در مسابقات آسیایی چین حضور داشت به همراه این تیم به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

بر اساس این گزارش، تیم ملی جوانان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها در مجموع ۷ دیدار با کسب ۶ پیروزی و یک شکست در ضربات پنالتی در مقابل تیم فوتبال کره جنوبی در دیدار فینال به عنوان نائب قهرمانی بازی‌ها دست یافت.

این بازیکن به عنوان نماینده فوتبال فریدونکنار و استان مازندران در پست مدافع میانی در تمام بازی‌های تیم ملی در ترکیب تیم حضور داشت.