اولین جلسه مشترک نواب رئیس هیأتهای ورزشی با سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآبادبرگزار شد+تصاویر

به منظورروند بهبود وتوسعه ورزش بانوان،اولین نشست مشترک نواب رئسیان هیأتهای ورزشی با سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان محمودآباد برگزار شد. به گزارش مازنداسپرت؛سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد در نشست نواب رئیسان هیأتهای ورزشی اظهار داشت:نگرش ما در خصوص بانوان در ابعاد مختلف همگانی ، قهرمانی ، حرفه ای و تربیتی توسعه گرا […]

به منظورروند بهبود وتوسعه ورزش بانوان،اولین نشست مشترک نواب رئسیان هیأتهای ورزشی با سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت؛سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد در نشست نواب رئیسان هیأتهای ورزشی اظهار داشت:نگرش ما در خصوص بانوان در ابعاد مختلف همگانی ، قهرمانی ، حرفه ای و تربیتی توسعه گرا است.
 مسعودیوسفی با بیان اینکه یک نفر نمی تواند دربخش توسعه ورزش اثر گذار باشد افزود:موانعی هم هست که بر توسعه ورزش زنان تاثیر منفی می گذارد.
وی ادامه داد : بعضی از دوستان تصور می کنند خدمت به ورزش بانوان عبور ازخطوط قرمز است در حالی که این خط کشی در حوزه بانوان باعث می شود تا آسیب زیادی به ظرافت این موضوع برسد و ما باید این نگاه را با برنامه ریزی دقیق تغییر دهیم.
یوسفی توسعه ورزش بانوان را پشتوانه بسیار قدرتمند برای ورزش شهرستان در بعد حرفه ای وقهرمانی دانست و اظهار کرد: با تشویق، فرهنگسازی و تبیین اهمیت ورزش در سلامت فردی و اجتماعی باید سهم ورزش در سبد کالا و نیز زمان و تمایل خانوارها افزایش یابد.
وی  افزود:جامعه ورزش بانوان باید متشکل و هماهنگ با هم کار کنند،چرا که ورزش بانوان یک زمین بکر و مستعد و آماده است که میتوانیم از آن با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را بگیریم .
سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد به نقش رسانه ها در توسعه ورزش بانوان اشاره کرد و افزود:تغییر نگرش خبرنگاران و روزنامه نگاران و فعالیت در حوزه زنان می تواند این بخش از ورزش را فعال کند در حالی که بانوان و مادران ما با وجود وظایف سنگینی که در زندگی شخصی و محل کار خود دارند با مشکلات جسمانی بسیاری مواجه هستند.
یوسفی با بیان اینکه  امور بانوان در هیأتهای ورزشی عموماً زیر نظر نائب رئیس بانوان صورت می گیرد،افزود:نائب رئیسان  هیأتهای ورزشی  باید خودشان هم برنامه ریز باشند و هم راهکار ارائه بدهند وفقط به اینکه بله قربان گوی رئیس هیأت باشند ختم نشود وزمان آن فرا رسیده است از رتبه دومی به اولی نقل مکان کنند  و خودی نشان دهند.
در ادامه نواب رئیسان هیات ورزشی ضمن معرفی خود به ارائه گزارش و عملکرد شش ماهه هیأت وسپس مشکلات و برنامه اجرایی هیات های ورزشی خود را عنوان نمودند.

 

7 1

7 2

7 3

7 4

7 5

7 6

7 7