با حضور جامعه ورزش استان؛مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در حسینیه عاشقان برگزار شد

مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و جامعه ورزش استان در حسینه عاشقان ساری برگزار گردید. به گزارش مازنداسپرت؛ مراسم سوگواری سالار شهیدان از سوی سازمان بسیج ورزشکاران در حسینیه عاشقان کربلای مازندران، با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از قهرمانان جهان […]

مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و جامعه ورزش استان در حسینه عاشقان ساری برگزار گردید.

به گزارش مازنداسپرت؛ مراسم سوگواری سالار شهیدان از سوی سازمان بسیج ورزشکاران در حسینیه عاشقان کربلای مازندران، با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از قهرمانان جهان و المپیک از جمله بهداد سلیمی و کمیل قاسمی و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان،  سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم ورزشکاران به همراه مسئولین بمناسبت شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش با نوحه سرایی و مرثیه سرایی مداحان اشک ماتم ریختند.

 

1

2

3

4

5