در تورنمنت بین المللی هندوستان ؛۳ کشتی گیر آزادکار مازندرانی درخشیدند

۳ کشتی گیر آزادکار مازندرانی در تورنمنت بین المللی هندوستان موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز شدند. به گزارش مازنداسپرت؛ در تورنمنت بین المللی کشتی آزاد در هندوستان ۳ کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز شدند. رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام شهردار […]

۳2 کشتی گیر آزادکار مازندرانی در تورنمنت بین المللی هندوستان موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

به گزارش مازنداسپرت؛ در تورنمنت بین المللی کشتی آزاد در هندوستان ۳ کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام شهردار پونا روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه با حضور تیم های ایران، هند، روسیه، تاجیکستان، قرقیزستان، اوکراین، مغولستان، ازبکستان و گرجستان در شهر پونا برگزار شد با درخشش ۳ کشتی گیر مازنی در ترکیب تیم ملی خاتمه پذیرفت.

در این تورنمنت مهران شیخی و علی موجرلو موفق به کسب مدال طلا و جعفر شمس ناتری نیز به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهران شیخی در دور نخست مقابل نماینده تاجیکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر (ضربه فنی) به پیروزی رسید، وی در دور بعد نیز حریف هندی را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی گیری از اوکراین را برد و راهی دیدار فینال شد.

شیخی در فینال نيز با نتيجه ۶ بر ۴ کشتی گیری از کشور میزبان (هند) را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علی موجرلو به ترتیب با نتایج ۸ بر صفر و ۶ بر ۲ کشتی گیرانی از کشورهای تاجیکستان و اوکراین را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد.

 موجرلو در دیدار فینال با شكست نماینده ازبکستان به عنوان قهرماني رسيد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز جعفر شمس ناتری با نتیجه ۳ بر یک مقابل کشتی گیری از مغولستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

 وی در  دیدار رده بندی مقابل حریفی از هند به برتري رسيد و صاحب مدال برنز شد.