با حضور نماینده مردم در مجلس؛از مدال آوران سرخ رودی ورزش وکوتورین در سرخ رود تجلیل شد + عکس

رزمی کاران سرخ رودی  به پاس افتخار آفرینی در پنجمین دوره بازیهای المپیک ساحلی آسیا  مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. به گزارش مازند اسپرت؛قدردانی از صابر اکبرزاده سرمربی موفق و آیندهدار تیم ملی وکوتورین وحسین یزدانی  قهرمانان سرخ رودی به پاس موفقیت  ارزنده در کسب مقام دوم تیمی تیم ملی وکوتورین  و عنواننایبقهرمانی و […]

رزمی کاران سرخ رودی  به پاس افتخار آفرینی در پنجمین دوره بازیهای المپیک ساحلی آسیا  مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش مازند اسپرت؛قدردانی از صابر اکبرزاده سرمربی موفق و آیندهدار تیم ملی وکوتورین وحسین یزدانی  قهرمانان سرخ رودی به پاس موفقیت  ارزنده در کسب مقام دوم تیمی تیم ملی وکوتورین  و عنواننایبقهرمانی و نشان نقره پنجمین دوره بازیهای المپیک ساحلی آسیا صورت گرفت.
این مراسم باحضوردکتراسماعیلی نماینده مجلس شورای اسلامی، یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد،موسوی نژاد و جعفر زاده شهردارو رئیس شورای شهر سرخ رود به همراه ابرهیمزاده مسؤول نمایندگی اداره ورزش و جوانان سرخرود، اکبرزاده رئیس هیئت ورزشهای همگانی سرخرود و تنی چند از ورزشکاران با خانواده قهرمان صابر اکبرزاده و حسین یزدانی که از طلایهداران ورزشهای رزمی شهرستان و استان هستند دیدار کردند.
این دیدار که در منزل قهرمانان در سرخرود برگزار شد،نماینده مجلس،صابر اکبرزاده و حسین یزدانی را افتخار شهرستان و استان دانست و گفت: مهمتر از قهرمانی منش و اخلاق پهلوانی است که میتواند به ماندگار شدن یک ورزشکار کمک کند.
اسماعیلی با بیان اینکه ورزش قهرمانی برای همه کشورها مهم محسوب می شود، اظهارکرد: اهتزاز پرچم یک کشور در میدان بین المللی یک افتخار بزرگ است و موجب تقویت روحیه ملی میشود.
در این دیدار به رسم تقدیر هدیهای به این دو ورزشکار اهدا شد.
صابر اکبرزاده، سرپرست هیئت ورزشهای رزمی مازندران و سرمربی تیم ملی وکوتورین و حسین یزدانی ورزشکار وزن ۷۰-کیلوگرم در مسابقات المپیک ساحلی آسیا( ۲۰۱۶ ویتنام) توانستند علاوه بر کسب مقام دوم تیمی، مدال نقره بازیهای ساحلی آسیا را بدست آورند.

photo 2016 10 08 16 53 35