پایان لیگ برتر فوتبال ساحلی با کسب عنوان هفتمی برای پدیده کاسپین/پیمان حسینی قهرمان مازندرانی لیگ

لیگ برتر فوتبال ساحلی به پایان رسید و پدیده کاسپین ساری به مقامی بهتر از هفتمی دست پیدا نکرد .   به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پنجشنبه‌شب با برگزاری مسابقات هفته بیست و ششم و پایانی به کار خود پایان داد و تیم دریانوردان پارس جنوبی به مقام قهرمانی این مسابقات […]

sahelliiلیگ برتر فوتبال ساحلی به پایان رسید و پدیده کاسپین ساری به مقامی بهتر از هفتمی دست پیدا نکرد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پنجشنبه‌شب با برگزاری مسابقات هفته بیست و ششم و پایانی به کار خود پایان داد و تیم دریانوردان پارس جنوبی به مقام قهرمانی این مسابقات رسید و پدیده کاسپین ساری در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال پدیده کاسپین ساری در آخرین دیدار لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در دیداری خارج از خانه برابر شهرداری تبریز قرار گرفتند و با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان خود شدند و با این شکست در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند و لیگ را خاتمه دادند .

اما در تیم قهرمان این رقابت ها یک مازندرانی حضور داشت . پیمان حسینی سنگربان ملی پوش مازندرانی جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی را بالای سر برد.

در این مسابقه که در زمین فوتبال ساحلی بوشهر برگزار شد، تیم دریانوردان پارس جنوبی با نتیجه چهار بر دو مقابل حریف خود مقاومت تیران اصفهان به پیروزی رسید.

تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی که پیش از این قهرمانی خود را در این مسابقات قطعی کرده بود، با پیروزی در این مسابقه، مزه این قهرمانی را شیرین‌تر کرد.

بازیکنان دریانوردان پارس جنوبی جام قهرمانی را از دست علی کفاشیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال دریافت کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛تیم فوتبال ملوان انزلی نیز نایب قهرمان این رقابت ها شد که در تیم خود از مهدی حسنی فوتبالیست نکایی سود می برد .