تیم شهید محمدی امره قهرمان اولین دوره مسابقات فوتبال گرامیداشت شهدای مرافع حرم و شهدای منطقه زارم رود + عکس

تیم شهید محمدی امره قهرمان اولین دوره مسابقات فوتبال گرامیداشت شهدای مرافع حرم و شهدای منطقه زارم رود شد. به گزارش مازند اسپرت؛اولین دوره این مسابقات جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدا در هفته دفاع مقدس در روستای سقندیکلا برگزار شد.این مسابقات با حضور ۱۰ تیم و در دو گروه ۵ تیمی برگزار گردید که در […]

تیم شهید محمدی امره قهرمان اولین دوره مسابقات فوتبال گرامیداشت شهدای مرافع حرم و شهدای منطقه زارم رود شد.

به گزارش مازند اسپرت؛اولین دوره این مسابقات جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدا در هفته دفاع مقدس در روستای سقندیکلا برگزار شد.
این مسابقات با حضور ۱۰ تیم و در دو گروه ۵ تیمی برگزار گردید که در پایان تیم های شهدای سقندیکلا و شهید محمدی امره به فینال مسابقات راه یافتند که در مسابقه فینال تیم شهید محمدی امره توانست با نتیجه یک بر صفر تیم شهدای سقندیکلا را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.
در پایان مسابقات و در مراسم اهدای جام علی مهدوی با ۴ گل زده به عنوان اقای گل مسابقات ، نعمت محمدی به عنوان فنی ترین بازیکن و تیم شهدای رودبارکلا به عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب شدند.
دیدار رده بندی هم که بین تیم های شهدای شبکلا و وحدت کلقو چال برگزار شد که تیم وحدت کلقوچال با پیروزی در ضربات پنالتی به مقام سومی این مسابقات رسید.
اولین دوره این مسابقات با حضور تیم هایی از روستاهای کلقوچال،رودبارکلا،سقندیکلا،شبکلا،آهودشت،گرمرود،علویکلا،گرمستان،تاکام و امره برگزار گردید.
زارم رود نام رودخانه ای است که از توابع نکا سرازیر و در منطقه کلیجانرستاق روستای هولار به رودخانه تجن متصل می شود.

 

02 1

02 2

02 3

02 4

02 5

02 6

02 7

02 8

02 9

02 10

02 11