با حضوردوچرخه سواران؛گلزار مطهر شهدای غواص گمنام محمودآباد گلباران شد + عکس

به مناسبت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای غواص گمنام  با حضورکارکنان اداره ورزش و جوانان،اعضای کانون بسیج ورزشکاران و دوچرخه سواران غبارروبی و گلباران شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛در سومین روز از هفته دفاع مقدس،مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای غواص گمنام با حضور دوچرخه سواران  شهرستان محمودآباد برگزار […]

5 24

به مناسبت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای غواص گمنام  با حضورکارکنان اداره ورزش و جوانان،اعضای کانون بسیج ورزشکاران و دوچرخه سواران غبارروبی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛در سومین روز از هفته دفاع مقدس،مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای غواص گمنام با حضور دوچرخه سواران  شهرستان محمودآباد برگزار شد.
این مراسم با هدف قدردانی از مقام شامخ شهدا، تجدیدبیعت با آرمانهای شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برپا شد.
در مراسم فوق  دوچرخه سواران  با قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدای غواص، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
همچنین قبل از آغاز برنامه،دوچرخه سواران  محمودآبادی  یاد  و خاطره سرباز وطن حاج بهمن گلبار نژاد که طلایی ترین مدال المپیک در ریو کسب کردند و دوچرخه سوار فداکار شاهین خوشبو را گرامی داشتند.

 

5 23

5 24

5 25

5 26

5 27

5 28

5 29