شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان – روسیه۵ پیروزی، دو تساوی و ۴ شکست سهم نمایندگان ایران در دور دوم رقابت‌ها

  شطرنجبازان ایرانی در دومین دور از رقابت‌های شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان به ۵ پیروزی، دو تساوی و ۴ شکست رسیدند.   به گزارش مازند اسپرت؛و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، رقابت‌های شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان در سه رده سنی زیر ۱۴ – ۱۶ و ۱۸ سال اول تا ۱۳ مهر به میزبانی خانتی مانسیسک […]

 

خبرگزاری فارس: 5 پیروزی، دو تساوی و 4 شکست سهم نمایندگان ایران در دور دوم رقابت‌ها

شطرنجبازان ایرانی در دومین دور از رقابت‌های شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان به ۵ پیروزی، دو تساوی و ۴ شکست رسیدند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، رقابت‌های شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان در سه رده سنی زیر ۱۴ – ۱۶ و ۱۸ سال اول تا ۱۳ مهر به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه در حال برگزاری است.

تیم ملی شطرنج ایران با ۱۱ ورزشکار در قالب دو تیم بانوان و آزاد در این مسابقات شرکت کرده است. آناهیتا زاهدی فر، مبینا علی نسب، وصال حامدی نیا و محدثه علیجان‌زاده در بخش بانوان و مرصاد خداشناس، سید خلیل موسوی،آرین غلامی،آرش طاهباز ،پرهام مقصودلو، سید محمد امین طباطبایی و شاهین لرپری زنگنه در بخش آزاد نمایندگان کشورمان در این رقابتها را تشکیل می‌دهند.

در دور دوم این رقابت‌ها نمایندگان ایران به ۵ پیروزی توسط سید محمد امین طباطبایی، آرین غلامی، سید خلیل موسوی، مبینا علی نسب و آناهیتا زاهدی‌فر دست پیدا کردند. پرهام مقصودلو و شاهین لرپری زنگنه نیز دو تساوی تیم ملی ایران را به دست آوردند، اما آرش طاهباز، مرصاد خداشناس، وصال حامدی نیا و محدثه علیجان‌زاده نیز مقابل رقبای خود شکست خوردند.

دور سوم این رقابت‌ها فردا ساعت ۱۳/۳۰ پیگیری خواهد شد. در این دوره از مسابقات ۲۲۶ ورزشکار از ۵۸ کشور در بخش آزاد و ۱۸۴ ورزشکار از ۵۲ کشور جهان در بخش بانوان حضور دارند. /فارس