امیدوارم روزی خونه به خونه و نساجی دربی مازندران را در لیگ برتر برگزار کنند

حنیف عمران زاده: مانده تا عیار تیمهای مدعی صعود مشخص شود/ هواداران خونه به خونه جمعه را فراموش نکنند به گزارش  مازنداسپرت ؛ حنیف عمران زاده، مدافع چمستانی این تیم یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم می باشد و از محبوبیت زیادی در جمع هواداران برخوردار است. ** آقای عمران زاده از تیم چه خبر؟همه […]

kaverrrrrrrrrrrحنیف عمران زاده: مانده تا عیار تیمهای مدعی صعود مشخص شود/ هواداران خونه به خونه جمعه را فراموش نکنند

به گزارش  مازنداسپرت ؛ حنیف عمران زاده، مدافع چمستانی این تیم یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم می باشد و از محبوبیت زیادی در جمع هواداران برخوردار است.

** آقای عمران زاده از تیم چه خبر؟
همه چی عالی پیش می رود و خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم.

** فکر کنم برد به موقعی مقابل فولاد یزد کسب کردید.

صد در صد. متاسفانه علیرغم بازی های با کیفیتی که ارائه می دهیم به نتایج دلخواه دست نیافتیم. هر بازی به اندازه انگشتان دست موقعیت ایجاد می کنیم ولی نمی دانم چرا توپ های مان وارد دروازه نمی رود. خدا را شکر در بازی مقابل فولاد یزد توانستیم این طلسم را بشکنیم و امیدوارم این روند در بازی مقابل راه آهن و سایر دیدارها نیز ادامه داشته باشد.

** بازی با راه آهن را چطور می بینی؟

خب راه آهن تازه از لیگ برتر سقوط کرده است و آنها خیلی دوست دارند با هدایت پاشازاده، هر چه زودتر به این لیگ باز گردند ولی شما بهتر می دانید که فاصله تیم ها چقدر نزدیک است و بیش از نیمی از تیم ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

شک نکنید این هفته یکی از جذاب ترین دیدارها را شاهد خواهید بود و ما هم تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

** ظاهراً با مصدومیت از ناحیه مچ پا مواجه هستی. نحوه تمریناتت در هفته گذشته و کبودی پایت که اینطور نشان می داد.

بله متاسفانه درد زیادی را متحمل می شوم ولی هر هفته تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به زور آمپول هم که شده، خود را به بازی ها برسانم. همه ما عهد بستیم خونه به خونه را راهی لیگ برتر کنیم و برای رسیدن به این امر دست از هیچ تلاشی برنخواهیم داشت.

** دقت کردی علیرغم اینکه مدافع هستی ولی هر بازی یکی دو موقعیت گلزنی به دست می آوری؟

(با خنده) چه فایده توپ هایم وارد گل نمی شود.

** ولی تلاشت تحسین برانگیز است.

لطف داری. کلا تلاش می کنم در موقع لزوم به خط حمله اضافه شوم و در گلزنی هم شرکت کنم. بعضی مواقع توپ خوب روی سرم جفت و جور می شود ولی از شانس بد من وارد دروازه نمی شود. امیدوارم در این دیدار سنت شکنی کنم و بتوانم اولین گل فصلم را به ثمر برسانم.

** یه سری حرف و حدیث هائی مطرح می شود مبنی بر اینکه حضور این همه بازیکن در کنار همدیگر می تواند با مشکل و دردسر همراه شود.

چه دردسری؟! همه بازیکنان خونه به خونه حرفه ای هستند و همچین شرایطی را در تیم های دیگر تجربه کردند. اینجا بازیکن باتجربه هوای بازیکنان جوان را دارند و جوان تر های تیم نیز نهایت احترام را به باسابقه ها می گذارند. همه بچه های تیم رابطه خوبی با هم دارند و کلا رفاقت خوبی بین بازیکنان حاکم است.

در کل یکی از خصوصیات خوب علیرضا مرزبان این است که ارتباط و رفاقت خوبی بین بازیکنان ایجاد می کند و اصلش هم همین است. همه ما جمع شدیم تا خونه به خونه را لیگ برتری کنیم و باید متحد و یکدست باشیم. خدا را شکر بازیکنان باغیرت و متعصبی در تیم جمع شده اند و دغدغه همه آنها صعود تیم به لیگ برتر است.
متاسفانه بعضی ها یک سری شایعات در خصوص تیم درست می کنند که امری عادی است. مهم این است که هواداران خونه به خونه به این شایعات دامن نزنند و بی تفاوت باشند تا تیم در کمال آرامش به کار خود ادامه دهد.

** عده ای هم معتقدند رنج سنی تیم خونه به خونه بالا و بازیکنان پر سن و سال به خدمت گرفته شد.
این دوستان چطور به همچین نتیجه ای رسیدند؟! اگر امثال من و مازیار و پژمان مثل فصل گذشته امسال نیز در لیگ برتر حضور داشتیم همچین حرفی در خصوص ما زده می شد؟ همین الان بازیکنان زیادی در لیگ برتر حضور دارند که نسبت به بازیکنان خونه به خونه سن و سال بیشتری دارند.
خونه به خونه تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است و هنوز زود است در خصوص جایگاه این تیم صحبت کنیم. به مرور زمان خواهید دید این تیم در لیگ چه نتایجی کسب خواهد کرد.

** بین هواداران خونه به خونه هم که حسابی محبوب شدی.

آنها نسبت به من خیلی لطف دارند. حضورشان در ورزشگاه بسیار دلگرم کننده است و در انگیزه و تقویت روحیه بازیکنان نقش زیادی دارند. هواداران خونه به خونه سرمایه اصلی این تیم به شمار می روند و ان شاالله این هفته مثل همیشه با حضور در ورزشگاه از بازیکنان حمایت خواهند کرد.

** و همچنین محبوبیتی را در بازی های بیرون از خانه هم می بینیم.

دست همه شان درد نکند. نسبت به من خیلی لطف دارند و امیدوارم هر جای ایران که هستند موفق و سربلند باشند.

** حمایت مسئولان باشگاه از تیم را چطور می بینی؟

خیلی خوب است. دست برادران حسن زاده درد نکند. آنها همه گونه امکانات در اختیار تیم می گذارند و دست حمایتی شان همیشه روی سر تیم است که واقعا قابل تقدیر است. حسن زاده ها خونی تازه در رگ های فوتبال مازندران وارد کردند و امیدوارم مسئولان مازندران قدر همچین سرمایه های بزرگی را بدانند و زمینه دلگرمی شان را فراهم کنند.

** صحبت پایانی؟

حرفی نمانده. فقط از هواداران خونه به خونه و مردم مازندران انتظارم دارم روز جمعه یک روز متفاوت و مهیج را رقم بزنند و با حضور در ورزشگاه هفت تیر حمایت خوبی از بازیکنان تیم در بازی مقابل راه آهن داشته باشند.