فری ۴۷ ساله شد/ زادروزت مبارک یکه تاز سکوهای پر تب و تاب ورزشگاه های ایران

همه او را با چند خصیصه جالب می شناسند. در نگاه اول موهای فِرَش خودنمایی می کند و جذابیت چهره اش که با تعصبی خاص در هم آمیخته شده، همه را مجذوب خود می کند به گزارش مازنداسپرت ؛ سبک تشویق های منحصر به فردش که با فریادهای از اعماق دل برآمده اش توأمان است […]

kaaaaaaaaaaهمه او را با چند خصیصه جالب می شناسند. در نگاه اول موهای فِرَش خودنمایی می کند و جذابیت چهره اش که با تعصبی خاص در هم آمیخته شده، همه را مجذوب خود می کند

به گزارش مازنداسپرت ؛ سبک تشویق های منحصر به فردش که با فریادهای از اعماق دل برآمده اش توأمان است باعث شده تا هزاران نفر در آنِ واحد گوش به فرمان لیدری بسان یک فرمانده ی میدان جنگ باشند.

مردی که همه جوانی اش را خرج اعتلای ورزش یک مملکت کرده و شاید اکثر استان های کشور به ما مازنی ها بابت برخورداری از چنین نعمتی غبطه می خورند. فریدون اندرخورای دوست داشتنی ما که دیگر همه او را با نام مستعار “فری” می شناسند.

 

a-3

سعید نجاریان می گفت: بارها مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه های معتبر لیگ برتری ایران به من می گفتند آرزوی داشتن چنین لیدری را دارند. اوج حمایت های متعصبانه اش هم در دو دهه گذشته به همراه تیم فوتسال شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال کشور برای ایرانیان نمایان شد و بیراه نگفته ام که از وجود او بود که اینک سالن سید رسول حسینی لقب “قلعه عقابها” را با خود به یدک می کشد.

همه تعصبش آنجایی به اثبات می رسد که در مصاحبه اش با یکی از روزنامه های محلی می گوید: آنقدر احساس وظیفه در قبال کارم می کردم که وقتی همسرم را برای وضع حمل فرزند اولم به بیمارستان بردند، تاب نیاوردم و همراه تیم آستان قدس به محمود آباد رفتیم. یادم هست ۷۵ دستگاه مینی بوس بودیم. آن بازی مساوی شد و تیم آستان قدس به لیگ کشور صعود کرد. وقتی برگشتم پسرم دنیا آمده بود.”

هادی عامل که همه با گزارشات هیجان انگیزش او را می شناسند در زمان کشتی های دلاورانه ی پهلوان حسن یزدانی در المپیک جای او را در ریو خالی می کند و در خلال گزارش می گوید: “جای لیدرهای مازندرانی در سالن مسابقات خالی است که اینجا را به غوغاکده ای تبدیل کنند”

برزیل، ترکیه، کره جنوبی، اندونزی، آذربایجان، قطر، امارات، لبنان و می شود گفت تمام شهرهای ایران به تسخیر این لیدر درآمده اند و مردمان این ممالک از دیدن لیدریِ هیجان انگیزش انگشت به دهان مانده اند.

به بهانه اول مهر که تولد این مرد دوست داشتنی است خواستیم به فریدون عزیز دست مریزادی گفته باشیم.

زادروزت مبارک؛ مرد دوست داشتنی و یکه تاز سکوهای پر تب و تاب ورزشگاه های ایران.

مازنداسپرت  هم   زادروز   فریدون اندرخواه را تبریگ گفته و برای ایشان سلامتی و موفقیت را آرزومند است

a-2

a-1

photo_2016-09-29_19-07-00

photo_2016-09-29_19-06-46

a-5

a-4

a-6