در مرحله دوم و پاياني ؛۲ تکواندوکار مازنی پسر در تیم ملی نوجوانان باقی ماندند

به گزارش مازند اسپرت، مرحله دوم و پاياني مسابقات انتخابی درون اردویی تيم‌ملي نوجوانان پسر روز گذشته (سه شنبه) در خانه تکواندو برگزار شد که در نهایت اعضاي تيم‌ملي كشورمان براي شركت در يازدهمين دوره مسابقات قهرماني نوجوانان جهان ۲۰۱۶ مشخص شدند. حمیدرضا هادیان و محمدرضا جمشیدی ۲ تکواندوکار مازندرانی هستند که توانستند با توانایی […]

259

به گزارش مازند اسپرت، مرحله دوم و پاياني مسابقات انتخابی درون اردویی تيم‌ملي نوجوانان پسر روز گذشته (سه شنبه) در خانه تکواندو برگزار شد که در نهایت اعضاي تيم‌ملي كشورمان براي شركت در يازدهمين دوره مسابقات قهرماني نوجوانان جهان ۲۰۱۶ مشخص شدند.

حمیدرضا هادیان و محمدرضا جمشیدی ۲ تکواندوکار مازندرانی هستند که توانستند با توانایی های خود در تیم ملی باقی بمانند و جواز حضور در مسابقات جهانی کانادا را بدست آوردند، در گروه مردان یوسفعلی حاجی پور مربی بازیکن ساز بابلی از استان مازندران هم در کنار کادر فنی به عنوان مربی اعزامی حضور دارد و بازیکنان تیم ملی را در مسابقات جهانی کانادا همراهی میکند.

هدایت تیم را وحید عبداللهی به عنوان سرمربی و امید غلامزاده و یوسف حاجی‌پور به عنوان مربی برعهده دارند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی اين تيم مي‌باشد.

گفتنی است؛ يازدهمين دوره مسابقات قهرماني نوجوانان جهان ۲۰۱۶ از ۲۶ آبان‌ماه به مدت ۵ روز در شهر “بورنابي” كانادا برگزار مي‌شود كه اردونشينان تمرينات خود را براي حضور در اين رقابت‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجموعه ورزشي انقلاب پيگيري مي‌كنند.