حضور مربی جویباری در بین اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور

مربی سازنده کشتی جویبار حسین نقیبی به‌عنوان یکی از اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور انتخاب شد.   به گزارش مازنداسپرت، رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان قهرمانی کشور در سه گروه الف، ب و ج برگزار می‌شود که در بین اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها، نام یک مربی جویباری نیز به چشم می‌خورد […]

31243مربی سازنده کشتی جویبار حسین نقیبی به‌عنوان یکی از اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور انتخاب شد.

 

به گزارش مازنداسپرت، رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان قهرمانی کشور در سه گروه الف، ب و ج برگزار می‌شود که در بین اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها، نام یک مربی جویباری نیز به چشم می‌خورد .

حاج حسین نقیبی که در سال‌های اخیر همواره شاگردانش در رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی کشتی آزاد خوش درخشیدند ، در کنار مربیانی همچون غلامرضا محمدی و محمد طلایی (سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد بزرگ‌سالان) به‌عنوان عضو کمیته فنی این رقابت‌ها انتخاب شد .

اما مسئولین فدراسیون کشتی باید بدانند، مربی که شاگردش با دو مدال المپیک به پرافتخارترین سنگین‌وزن کشتی آزاد ایران تبدیل می شود ، جایگاهش خیلی بالاتر از این است. مربی که در سال‌های اخیر در تمام رده‌های سنی تیم‌های ملی، حداقل دو کشتی‌گیر دارد و دو سال پیاپی به‌عنوان برترین مربی سازنده کشور برگزیده می‌شود، کم‌ترین حقش حضور در کادر تیم‌های ملی و اعزام به تورنمنت‌های مختلف ازجمله مسابقات جهانی و المپیک است اما با تمام این بی مهری‌ها حاج حسین دوست‌داشتنی کشتی ایران و شهرستان جویبار، بدون هیچ حاشیه و چشم‌داشتی و حتی دریافت کمترین دستمزد، تمام‌وقتش را در سالن کشتی می‌گذراند تا بتواند همچنان استعدادهای بی‌شمار کشتی در جویبار را به ثمر بنشاند .

اسامی اعضای کمیته‌های فنی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

کشتی آزاد بزرگ‌سالان: (اواسط آبان ماه)
گروه الف: مجید ترکان، علی بیات، حسین نقیبی
گروه ب: محمد طلایی، غلامرضا محمدی، رسول دهقان نژاد
گروه ج: امیر توکلیان، حسین کریمی، علی شکری پور

کشتی آزاد جوانان: (اوایل مهرماه)
گروه الف: محمد طلایی، فرزاد غیبی، حسین کریمی
گروه ب: ارسلان پیروز، امیر توکلیان، اصغر بذری
گروه ج: تورج ظفری، عباس حاج کناری، تورج کفایی

کشتی آزاد نوجوانان: (اوایل آذرماه)
گروه الف: سید جعفر موسوی، سید مراد محمدی، حمیدرضا جمشیدی
گروه ب: رسول دهقان نژاد، نادر رحمتی، امیرعباس مرادی
گروه ج: مصطفی علیزاده، حسن طهماسبی، فرامرز بوداغی