چند خبر از تیم ملی نوجوانانریکاوری در محوطه هتل/ دیدار قرقیزستان و ویتنام آنالیز می‌شود

  بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران صبح امروز بعد از پیروزی روز گذشته مقابل هند در محوطه هتل تمرینات کششی و ریکاوری را پشت‌سر گذاشتند.   به گزارش مازند اسپرت؛تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران روز گذشته مقابل هند به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا به عنوان تیم صدرنشین گروه اول به مرحله یک چهارم […]

 

خبرگزاری فارس: ریکاوری در محوطه هتل/ دیدار قرقیزستان و ویتنام آنالیز می‌شود

بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران صبح امروز بعد از پیروزی روز گذشته مقابل هند در محوطه هتل تمرینات کششی و ریکاوری را پشت‌سر گذاشتند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران روز گذشته مقابل هند به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا به عنوان تیم صدرنشین گروه اول به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در هند صعود کند. صبح امروز تیم ملی نوجوانان در محوطه هتل به انجام تمرینات کششی و ریکاوری پرداخت.

قرار است عصر امروز بازیکنانی که روز گذشته به طور ثابت به میدان نرفتند حدود ۴۰، ۵۰ دقیقه تمرین استقامتی انجام دهند. بازیکنانی هم که دیروز به میدان رفته بودند عصر استراحت خواهند کرد.

* عباس چمنیان سرمربی به همراه چند تن از دستیارانش در کنار حسین مرادی سرپرست تیم ملی نوجوانان عصر امروز به ورزشگاه محل بازی قرقیزستان و ویتنام می‌روند تا مسابقه این دو تیم را مورد آنالیز قرار دهند و پس از پایان دیدار فیلم این مسابقه را برای آنالیز دقیق حریفشان در مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند. برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام روز یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی نوجوانان می‌رود./فارس