به میزبانی هیات بدمینتون مازندران؛ مسابقات بدمینتون نونهالان پسر کشور در ساری آغاز شد

مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر رده سنی ۸ تا ۱۲ سال کشور به میزبانی هیات بدمینتون مازندران روز پنجشنبه در ساری آغاز شد. به گزارش مازند اسپرت؛رئیس هیات بدمینتون مازندران در حاشیه آغاز این مسابقات  گفت که در این رقابت های ۲ روزه حدود ۱۸۰ بدمینتون باز از ۲۶ استان کشور در آکادمی بدمینتون سالن […]

252مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر رده سنی ۸ تا ۱۲ سال کشور به میزبانی هیات بدمینتون مازندران روز پنجشنبه در ساری آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت؛رئیس هیات بدمینتون مازندران در حاشیه آغاز این مسابقات  گفت که در این رقابت های ۲ روزه حدود ۱۸۰ بدمینتون باز از ۲۶ استان کشور در آکادمی بدمینتون سالن ورزشی حجاب ساری با هم رقابت می کنند .
مهدی امیرفخریان افزود : مسابقات در ۲ بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود و به نام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادبود شهدای مدافع حرم مازندران نامگذاری شده است.
وی ادامه داد : این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی دارد و ۱۰ نفر برتر از سوی کمیته فنی فدراسیون بدمینتون به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد.
** برگزاری همزمان کلاس داوری
رئیس هیات بدمینتون مازندران همچنین از برگزاری دوره آموزشی ارتقاء داوری از درجه ۳ به ۲ کشوری به میزبانی این هیات در ساری خبر داد.
وی گفت که این دوره با حضور ۲۰ داور از سراسر کشور و زیر نظر ابوالفضل مهاجر ، مدرس فدراسیون جهانی همزمان با برگزاری مسابقات بدمینتون نونهالان کشور در ساری برگزار می شود.
امیرفخریان یادآورشد: در این دوره از مسابقات زکی زاده دبیرفدراسیون و مهاجر مشاور عالی رئیس فدراسیون بدمینتون در ساری حضور خواهند یافت .