اظهارات اشکانی پس از انتخابش به عنوان سرمربی کشتی فرنگی

سرمربی جدید تیم‌ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از انتخاب به این سمتش عنوان کرد:تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم‌ملی می‌کنم. به گزارش مازند اسپرت؛علی اشکانی، سرمربی جدید کشتی فرنگی کشورمان  پس از انتخابش در این پست گفت: امیدوارم با توکل بر خدا، دعای خیر مردم، حمایت شورای فنی کشتی فرنگی ایران و استفاده از تجربیات […]

خبرگزاری فارس: اظهارات اشکانی پس از انتخابش به عنوان سرمربی کشتی فرنگی

سرمربی جدید تیم‌ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از انتخاب به این سمتش عنوان کرد:تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم‌ملی می‌کنم.

به گزارش مازند اسپرت؛علی اشکانی، سرمربی جدید کشتی فرنگی کشورمان  پس از انتخابش در این پست گفت: امیدوارم با توکل بر خدا، دعای خیر مردم، حمایت شورای فنی کشتی فرنگی ایران و استفاده از تجربیات تمامی زحمتکشان این رشته، بتوانم در هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان موفق باشم.

وی ادامه داد: این تیم افتخارات با ارزشی را در کارنامه خود دارد. 

اشکانی تصریح کرد: خود را شاگرد محمد بنا می‌دانم و در مسابقات جهانی ۲۰۰۵ بوداپست مجارستان نیز در کنار این مربی بزرگ به مدال نقره جهان رسیدم، قبل از شروع کار از  بزرگان این رشته رخصت می‌طلبم و قطعا از تجارب آنها استفاده می‌کنم.

اشکانی در مورد برنامه‌های خود تصریح کرد: بزودی کادر فنی خود را اعلام خواهم کرد، به دنبال استفاده از نیروهای جوان و با تجربه بالای فنی هستم ضمن اینکه از تجربیات پیشکسوتان این رشته نیز استفاده خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر قوانین کشتی فرنگی و حذف شدن قانون خاک را در رده‌ی سنی نوجوانان، تجربه کرده‌ام و باید در این زمینه سخت کار کنیم در پایان خاطرنشان کرد: کار در رشته بزرگسالان، تفاوت‌های زیادی با رده‌های پایه دارد اما من پیش از این نیز سابقه مربیگری تیم ملی بزرگسالان را داشته‌ام و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهم بست و امیدوارم با حمایت مردم به عنوان حامیان ورزش ملی کشور، بتوانم به کشتی فرنگی خدمت کنم.