رئیس هیأت بدمینتون مازندران خبرداد:مازندران برای برگزاری مسابقات بدمینتون نونهالان پسر کشورآماده شد

رئیس هیأت بدمینتون مازندران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه وموفق مسابقات بدمنیتون قهرمانی نونهالان پسر کشور در روزهای یکم ودوم مهرماه درشهر ساری مرکز این استان آماده شده است. به گزارش مازند اسپرت؛مهدی امیرفخریان روز دوشنبه در گفت وگویی افزود: تاکنون حضور حدود ۲۵۰ بدمینتون باز نونهال رده سنی ۸ تا ۱۲ سال ۲۶ […]

badddرئیس هیأت بدمینتون مازندران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه وموفق مسابقات بدمنیتون قهرمانی نونهالان پسر کشور در روزهای یکم ودوم مهرماه درشهر ساری مرکز این استان آماده شده است.

به گزارش مازند اسپرت؛مهدی امیرفخریان روز دوشنبه در گفت وگویی افزود: تاکنون حضور حدود ۲۵۰ بدمینتون باز نونهال رده سنی ۸ تا ۱۲ سال ۲۶ استان در این رقابتها قطعی شده است.
وی اضافه کرد: پذیرش تیم های شرکت کننده در روزسی ویکم شهریورماه انجام می شود ومسابقات روزهای یکم ودوم مهرماه در دو بخش انفرادی وتیمی در آکادمی بدمینتون سالن ورزشی حجاب ساری برگزار می شود.
رئیس هیأت بدمینتون مازندران اضافه کرد: مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادبود شهدای مدافع حرم مازندران نامگذاری شده است.
امیرفخریان که از سوی فدراسیون بدمینتون به عنوان سرپرست کل مسابقات بدمینتون نونهالان پسر کشورنیز منصوب شده، ادامه داد: این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی دارد و ۱۰نفر برتر از سوی کمیته فنی فدراسیون بدمینتون به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد.
** دوره آموزشی ارتقاء داوری بدمینتون در ساری
وی همچنین به برگزاری دوره آموزشی ارتقاء داوری از درجه ۳ به۲ب کشوری به میزبانی هیات بدمینتون مازندران اشاره کرد وادامه داد: این دوره با حضور ۲۰داور از سراسر کشور وزیرنظر ‘ ابوالفضل مهاجر’ مدرس فدراسیون جهانی همزمان با برگزاری مسابقات بدمینتون نونهالان کشور در ساری برگزار می شود.
امیرفخریان یادآورشد: دراین دوره از مسابقات زکی زاده دبیرفدراسیون و مهاجر مشاورعالی رییس فدراسیون بدمینتون در ساری حضور خواهند داشت.
** بدمینتون فعال دربیشتر شهرهای استان
رئیس هیأت بدمینتون مازندران ، به توجه ویژه این هیات درتوسعه کمی و کیفی بدمینتون در استان اشاره کرد و گفت : در دوره مدیریت فعلی توجه خوبی به این رشته در شهرهای استان نیز شده و اکنون برخی هیات های شهرستانها فعال هستند.
وی افزود: در حال حاضر با توجه به تعامل و همکاری همه جانبه مربیان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و روسای هیأت ها ، این رشته ورزشی توسعه خوبی در سطح استان مازندران داشته است.