پیروزی شیرین نساجی و خونه به خونه در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور + جدول

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با درخشش محمدعباس زاده مهاجم پیشین پرسپولیس ، تیم خیبر خرم آباد را شکست داد و دومین پیروزی فصل خود را جشن گرفت.   به گزارش مازنداسپرت،از هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ تیم […]

001222تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با درخشش محمدعباس زاده مهاجم پیشین پرسپولیس ، تیم خیبر خرم آباد را شکست داد و دومین پیروزی فصل خود را جشن گرفت.

 

به گزارش مازنداسپرت،از هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ تیم فوتبال نساجی مازندران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برابر خیبر خرم آباد قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت.

در این دیدار که در مقابل دیدگان حدود ۷ هزار نفر تماشاگر برگزار شد، گل های نساجی مازندران را محمد عباس زاده در دقایق ۵۰ و ۸۰ و احسان تاییدی در دقیقه ۲۷ به ثمر رساندند. ضمن اینکه تک گل میهمان خرم آبادی نیز در دقیقه ۳۲ توسط شهاب دارایی وارد دروازه نساجی شد.

شاگردان محمود فکری در تیم نساجی که در هفته های گذشته روزهای پر تلاطمی را سپری کرده و برای پیروزی در این دیدار هم قسم شده بودند، با ارائه یک بازی منطقی و خلق موقعیت های متعدد گلزنی به یک پیروزی شیرین دست یافتند تا به روند نتایج نا امید کننده خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور پایان بخشند.

خیبر هم که با کلی اگر و اما راهی قائمشهر شده بود با این بازی نشان داد روزهای سختی در انتظار این تیم مردمی و پرشور می باشد و مسئولان لرستانی باید به فکری به حال این تیم کنند.

در دقیقه ۲۷ بازی سانتر زیبای حسن نجفی با ضربه سر احسان تاییدی وارد دروازه خیبر شد تا ورزشگاه شهید وطنی غرق در شادی شود ولی خوشحالی قائمشهری ها فقط ۵ دقیقه دوام داشت و تیم خیبر در دقیقه ۳۲ بازی را به تساوی کشاند.

پرتاب اوت منصوریان با غفلت مدافعان نساجی زیر پای دارایی افتاد تا این بازیکن با ضربه ای محکم دروازه مهدی خانی را باز کند.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت تا این نیمه با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت.

در نیمه دوم این شاگردان محمود فکری بودند که بازی را در دست گرفتند و روی دروازه خیبر فشار وارد کردند که نتیجه اش خطای مدافع تیم خیبر روی محمد عباس زاده در دقیقه ۵۰ این دیدار بود و مهاجم نساجی برخلاف حرکت گلر خیبر درون دروازه این تیم قرار می گیرد و با حرکت پس از گل معروفش (پشتک وارو) هواداران را به وجد می آورد.

البته عطش گلزنی نساجی چی پس از این گل هم فروکش نکرد و در دقیقه ۸۰ بازی شاهد به ثمر رسیدن سومین گل این تیم بودیم. حرکت زیبای محمد عباس زاده از میانه میدان شروع شد و پس از جا گذاشتن ۲، ۳ بازیکن خیبر و با دریبل دو طرفه آخرین مدافع همراه شد و در نهایت توپ را به زیبایی با یک ضربه آرام وارد دروازه خیبر کرد تا سومین گل نساجی دومین گل خود را به ثبت برساند و بازی با برتری ۳ بر ۱ نساجی خاتمه یابد.

از هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم خونه به خونه در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل فولاد این شهر به برتری ۱ بر ۰ دست یافت تا تنها تیم مهمان پیروز این هفته لقب گیرد.

تنها گل دیدار در دقیقه ۸۶ توسط محمد غلامی به ثمر رسید.

دو تیم در نیمه اول این دیدار علیرغم گرمای شدید هوا یک بازی جاندار و پویا را به نمایش گذاشتند و هر یک از دو تیم چند موقعیت نصف و نیمه را نیز خلق کردند ولی واکنش های خوب حسین نائیجی و محمدرضا قویدل، دروازبان های دو تیم مانع گلزنی مهاجمان دو تیم شد تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

در نیمه دوم علیرضا مرزبان، عباس محمدرضائی را به جای فشنگچی و محمد غلامی را به جای حمید کاظمی و همچنین محمد علیزاده را به جای روح الله باقری را به میدان فرستاد تا به نوعی میانه میدان را در اختیار گیرد و این مسئله سبب گردید تا بیشتر شاهد به گردش در آوردن توپ و میدان در زمین تیم فولاد باشیم و همین فشار تیم خونه به خونه اشتباه دروازبان فولاد یزد را در دقیقه ۸۶ به دنبال داشت و خونه به خونه موفق به گلزنی شد.

محمدرضا قویدل دروازه بان فولاد در دادن پاس به مدافع تیم خود تعلل به خرج داد و محمد غلامی با حضور به موقع خود پاس دروازبان فولاد را قطع کرد و با بغل پای فنی موفق شد تنها گل این دیدار را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه ۱ بر ۰ به سود خونه به خونه خاتمه یابد.

گفتنی است، تیم فولاد یزد با این شکست ۳ امتیازی باقی ماند تا همچنان در رده شانزدهم جای گیرد و خونه به خونه نیز با ۱۲ امتیاز و با اختلاف ۳ امتیاز با صدرنشین رقابت ها، رده پنجم را در اختیار گرفت.

 

هفته هفتم شنبه ۲۷ شهریور ۹۵

** فولادیزد صفر –  خونه به خونه مازندران  1

** نساجی مازندران ۳ – خیبرخرم‌آباد  1

** راه‌آهن تهران ۳ – استقلال اهواز  صفر

** مس کرمان ۱ – مس رفسنجان  صفر

** سپیدرود رشت ۱ – آلومینیوم اراک صفر

** گل‌گهر سیرجان ۳ – ملوان بندرانزلی  1

** اکسین البرز  1 – بادران تهران  صفر

** ایرانجوان بوشهر ۲ – فجرسپاسی شیراز ۱

** نفت مسجدسلیمان  صفر – پارس جنوبی جم بوشهر  صفر