به همت هیأت فوتبال محمودآباد؛فستیوال مدارس فوتبال محمودآباد برگزار شد

فستیوال مدارس فوتبال شهرستان محمودآباد در سه رده سنی در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛عصر امروز در ادامه فستیوال‌های شهرستانی در سراسر کشور شهرستان محمودآباد فستیوال مدارس فوتبال خود در سه رده سنی زیر ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سال و با استقبال فوتبال آموزان، خانواده‌ها و مسؤولان برگزار شد. در […]

q 1

فستیوال مدارس فوتبال شهرستان محمودآباد در سه رده سنی در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛عصر امروز در ادامه فستیوال‌های شهرستانی در سراسر کشور شهرستان محمودآباد فستیوال مدارس فوتبال خود در سه رده سنی زیر ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سال و با استقبال فوتبال آموزان، خانواده‌ها و مسؤولان برگزار شد.

در این فستیوال که از ۲۳ شهریورماه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت، چهار مدرسه فوتبال فعال شهرستان محمودآباد و بیش از ۱۰۰ فوتبال‌آموز در این فستیوال حضور داشتند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان محمودآباد در این مراسم گفت: این نونهالان سرمایه آینده ورزش شهرستان هستند.

مهرداد خسروی افزود: برگزاری چنین فستیوال‌هایی سبب معرفی استعدادها، برگزیدن آنها و معرفی به تیم‌های استانی، کشوری و حتی تیم ملی می‌شود.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۰ سال ۶ تیم به‌صورت دوره‌ای باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های آینده برتر، فرهنگ و عقاب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در رده سنی زیر ۱۱ سال که با شرکت چهار تیم به‌صورت دوره‌ای برگزار شد تیم عقاب به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های خزر و فرهنگ دوم و سوم شدند.

خسروی با بیان اینکه در رده سنی زیر ۱۲ سال چهار تیم حضور داشتند، افزود: تیم‌های فرهنگ، خزر، آینده برتر و عقاب به‌صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم عقاب به مقام نخست دست یافت و تیم خزر دوم و تیم فرهنگ در جایگاه سوم قرار گرفت.

این فستیوال طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی توسط هیأت فوتبال محمودآباد از روز سه‎شنبه (۲۳ شهریور ماه) به‌مدت سه روز و با حضور مدارس فوتبال فرهنگ، خزر، عقاب و آینده برتر با حضور بیش از ۱۰۰ نونهال در زمین ورزشی شهید بهشتی محمودآباد برگزار شد و با اهدای مدال و جوایز به تیم‎های برتر خاتمه یافت.

از نکات جالب این بازی‌ها که توسط تیم مدرسه فوتبال خزر انجام شد این بود چندین تیم در این مسابقات شرکت کردند تا تمام افرادی که آموزش فوتبال می‎آموختند در شرایط بازی قرار بگیرند. 

 

 

q 2

q 3

q 4

q 5

q 6

q 7

q 8

q 9

q 10

q 11

q 12

q 13

q 14

q 15