رییس هیئت والیبال مازندران برای ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام می کند؟؟

آخرین شنیده ها در محافل والیبالی استان ثبت نام سید میلاد تقوی در مجمع عمومی فدراسیون والیبال به منظور انتخاب رئیس فدراسیون در سال ۹۶ برگزار خواهد شد،بوده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در روز گذشته محمودافشار دوست دبیر فدراسیون والیبال در مصاحبه خود اعلام کرد:از شانزدهم مهرماه به مدت ده روز مهلت ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون والیبال بوده است.

پس از مصاحبه افشاردوست گمانه زنی ها و شنیده ها از ثبت نام تقوی برای ریاست این فدراسیون در مجمع عمومی فدراسیون والیبال بوده است.

سید میلاد تقوی رئیس هیئت والیبال استان مازندران که در سال گذشته به عنوان هیئت برتر کشور انتخاب شده است زمزمه هایی مبنی بر حضور تقوی در مجمع عمومی فدراسیون والیبال برای احراز پست ریاست بوده است.

تقوی چندی پیش به عنوان هیئت رییسه سازمان لیگ فدراسیون والیبال انتخاب شده است.

شاید ارتباط نزدیک میلاد تقوی با برخی از اعضای فدراسیون والیبال و چندین هیئت ورزشی این زمزمه ها را ایجاد کرده و به نمایندگی از هیئت های ورزشی استان ها در انتخابات شرکت خواهد کرد .

باید منتظر ماند و دید تقوی که عیار مدیریت خود را در والیبال مازندران به خوبی نشان داده آیا برای مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ثبت نام خواهد کرد یا خیر؟

نوشته : محمدرضا جنت قربانی