برگزاری مسابقات استانی سپک تاکرای جام ولایت در ساری +مکان و زمان

مسابقات با عنوان جام ولایت در روز جمعه ۱۹ شهریورماه در سالن ورزشی نکاچوب برگزار خواهد شد به گزارش مازنداسپرت ؛مسابقات با حضور۲۷ بازیکن در قالب ۹  با حضور تیم های از شهرستان های ساری ( دو تیم )  و از شهرستان‌های نکا، بهشهر، قائمشهر و ‌جویبار ، بابلسر یک  تیم برگزار می‌شود اسماعیل صمدی در […]

sayzzzzمسابقات با عنوان جام ولایت در روز جمعه ۱۹ شهریورماه در سالن ورزشی نکاچوب برگزار خواهد شد

به گزارش مازنداسپرت ؛مسابقات با حضور۲۷ بازیکن در قالب ۹  با حضور تیم های از شهرستان های ساری ( دو تیم )  و از شهرستان‌های نکا، بهشهر، قائمشهر و ‌جویبار ، بابلسر یک  تیم برگزار می‌شود

اسماعیل صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری مسابقات استانی این ورزش در میاندورود خبر داد.

وی با بیان اینکه این دور از مسابقات با حضور۲۷ بازیکن در قالب ۹ تیم برگزار می‌شود، افزود: دو تیم از میاندورود، دو تیم از ساری و از شهرستان‌های نکا، بهشهر، قائمشهر و ‌جویبار ، بابلسر هم هر کدام یک تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند.

رئیس کمیته سپک تاکرای میاندورود، خاطرنشان کرد: این مسابقات با عنوان جام ولایت در روز جمعه ۱۹ شهریورماه در سالن ورزشی نکاچوب برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه به سه تیم برتر این رقابت‌ها جوایز ارزنده اهدا خواهد شد افزود: این دوره از مسابقات همچنین انتخابی بازیکنان استان برای حضور در لیگ برترسپک تاکرای کشور است.

صمدی در پایان از جوانان و علاقمندان به این ورزش برای حضور در سالن برگزاری رقابت‌ها و تماشای بازی دعوت و اظهار امیدواری کرد با حضور پرشور تماشاگران گرمای رقابت ها بیشتر شود.