در آخرین روز لیگ برترتنیس بانوان کشور در بابل ؛تبریز اول شد و سهم مازندران مقام دومی شد

در آخرین روز رقابت های لیگ برترتنیس بانوان کشور در بابل پایا چوب تبریز با  دو بازیکن ملی پوش و ترکیب صدف صادق وزیری، غزل پاکباطن و فائزه کوجواری با کسب ۱۲ امتیاز به مقام اول دست یافت. به گزارش مازند اسپرت؛هیات تنیس بابل نیز با ترکیب سمن قیومی و سارا آزاد دوست با کسب […]

0255555در آخرین روز رقابت های لیگ برترتنیس بانوان کشور در بابل پایا چوب تبریز با  دو بازیکن ملی پوش و ترکیب صدف صادق وزیری، غزل پاکباطن و فائزه کوجواری با کسب ۱۲ امتیاز به مقام اول دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت؛هیات تنیس بابل نیز با ترکیب سمن قیومی و سارا آزاد دوست با کسب ۱۰ امتیاز دوم شد،آرمان الماس آریا و سیمرغ گیلان نیز به ترتیب با ۸و ۶ امتیاز سوم و چهارم شدند و آلوسار ساری نیز با ۴ امتیاز به مقام پنجمی بسنده کرد.
در این دوره از مسابقات که به میزبانی هیات تنیس مازندران و به مدت یک هفته برگزار شد هیات تنیس مازندران با داشتن چهار بازیکن رکورد دار تعداد بازیکنان بانو در این مسابقات بود.
به گفته مرادی مسوول برگزاری مسابقات این دوره از رقابت ها از  
حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و تمام مسابقات بسیار دیدنی و جذاب و پر هیجان دنبال شد ، وی در ادامه عنوان کرد : خوشحالیم که میزبان بالاترین سطح مسابقات تنیس بانوان کشور بودیم که با کسب مقام دومی این مسابقات این خوشحالی دوچندان شد.