پنجشنبه و جمعه هفته جاریهفته دوم کورس اسبدوانی تهران در نوروزآباد برگزار می‌سود/ اسب فرهاد قائمی در میدان

  مسابقات هفته دوم کورس تابستانه اسبدوانی تهران، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت، مسابقات کورس اسبدوانی تهران که پس از وقفه‌ای یک ساله از جمعه هفته گذشته در مجموعه سوارکاری نوروز آباد تهران در ۸ کورس به مسافت ۱۰۰۰ متر با حضور پرشمار مالکان،سوارکاران […]

 

خبرگزاری فارس: هفته دوم کورس اسبدوانی تهران در نوروزآباد برگزار می‌سود/ اسب فرهاد قائمی در میدان

مسابقات هفته دوم کورس تابستانه اسبدوانی تهران، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرت، مسابقات کورس اسبدوانی تهران که پس از وقفه‌ای یک ساله از جمعه هفته گذشته در مجموعه سوارکاری نوروز آباد تهران در ۸ کورس به مسافت ۱۰۰۰ متر با حضور پرشمار مالکان،سوارکاران و علاقه مندان به این رشته ورزشی برگزار شده بود این هفته در دو روز پنجشنبه و جمعه میزبان علاقمندان اسبدوانی کشور خواهد بود.
مجموعه سوارکاری نوروز آباد در حالی بار دیگر پس از یک سال سکوت، سوارکاران را در پیست سوارکاری خود می‌بیند که این مجموعه توسط فدراسیون سوارکاری و اسبدوانی پس از اینکه از شرکت تجهیز و توسعه امکان ورزشی تحویل گرفته شد، مرمت و بازسازی شده است.
در پنجشنبه پیش رو ۷ کورس به مسافت ۱۰۰۰متر برگزار می‌شود که دو کورس آن متعلق به اسب‌های نژاد عرب است و سه کورس از اسب دوخون و دو کورس دیگر برای اسب‌های نژاد تروبرد تولید داخل کشور خواهد بود. مسابقات روز جمعه نیز در ۷ کورس برگزار خواهد شد.
حمید رادان نایب رییس کمیته اسبدوانی کشور در گفت و گو با فارس با بیان اینکه برگزاری دوباره کورس اسبدوانی تهران با همت و تلاش خانواده بزرگ سوارکاری و اسبدوانی کشور صورت گرفته است گفت: برنامه ریزی وسیعی توسط خلیلی رییس فدراسیون برای برگزاری کورس تابستانه تهران صورت گرفته است. هیات اجرایی نیز در هفته‌های اخیر برای آماده سازی مسابقات تلاش‌های زیادی را انجام داده تا شاهد حضور پرشمار علاقندان به اسبدوانی در تهران باشیم.
جالب اینکه در این هفته اسب فرهاد قائمی بازیکن ترکمن تیم ملی والیبال ایران با نام «ریو ونتورا» در کورس چهارم با مربیگری امیر جعفرپور به رقابت می‌پردازد. فرهاد قائمی که در در المپیک ریو حضور داشت برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در میانمار به سر می‌برد اما طبق روال گذشته مسابقات، اسب خود را از طریق اینترنت پیگیری می‌کند.

/فارس