مازندران پادشاه ورزش ایران در المپیک + گرافیک

به گزارش مازند اسپرت ؛ المپیک ریو با تمام تلخی ها و شادی هایی که برای ایرانیان رقم زد تمام شد . المپیکی که بیش از هر المپیک دیگری در خود مازندرانی می دید و اتفاقا همین مازندرانی ها نیز با کسب سه مدال برای ایران در المپیک نقش پر رنگی در رتبه بیست و […]

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016 پایان کار کاروان امام هشتم با 8 مدال المپیکبه گزارش مازند اسپرت ؛ المپیک ریو با تمام تلخی ها و شادی هایی که برای ایرانیان رقم زد تمام شد . المپیکی که بیش از هر المپیک دیگری در خود مازندرانی می دید و اتفاقا همین مازندرانی ها نیز با کسب سه مدال برای ایران در المپیک نقش پر رنگی در رتبه بیست و پنجمی ایران در جدول مدال ها داشتند .

با وجود تمام ناداوری هایی که در حق بهداد سلیمی و رضا یزدانی صورت گرفت ؛ مازندرانی های غیور در المپیک تسلیم نشده و توانستند با کسب سه مدال رنگارنگ دل مردم ایران را شاد کنند .

مدال آوران المپیک امسال عبارتند از : کیانوش رستمی – حسن یزدانی – سهراب مرادی ( طلا ) کمیل قاسمی ( نقره ) سعید عبدولی – قاسم رضایی – حسن رحیمی – کیمیا علیزاده ( برنز )

با کسب این نتایج مازندران نشان داد رشد چشمگیری در پرورش استعداد های ورزشی دارد و از امروز باید به فکر شناسایی این استعداد ها بود تا سهم ورزش مازندران از المپیک سال به سال بیشتر شود .

در ادامه تصویری گرافیکی از مدال آوران مازندرانی المپیک را مشاهده میکنید :

 

Rio 2016 olympics gold medals 5