کمیل ۱۸ سال عمرش را در خانه کشتی گذراند/ متلمس دعای مردم هستیم

پدر کمیل قاسمی گفت: کمیل ۱۸ سال از عمرش را در خانه کشتی سپری کرد و تلاش‌های زیادی برای رسیدن به مدال المپیک انجام داده است. به گزارش مازند اسپرت؛نعمت قاسمی در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت کمیل قاسمی کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل اظهار کرد: در آخرین تماسی که با […]

13950102000170 PhotoAپدر کمیل قاسمی گفت: کمیل ۱۸ سال از عمرش را در خانه کشتی سپری کرد و تلاش‌های زیادی برای رسیدن به مدال المپیک انجام داده است.

به گزارش مازند اسپرت؛نعمت قاسمی در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت کمیل قاسمی کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل اظهار کرد: در آخرین تماسی که با کمیل داشتم، بسیار سرحال و قبراق است.

وی تصریح کرد: کمیل در مدت زمانی که به عنوان عضو تیم ملی انتخاب شد همه تلاش خویش را برای سربلندی کشور انجام داد.

پدر کمیل قاسمی اضافه کرد: کمیل ۱۸ سال از عمرش را در خانه کشتی سپری کرد و تلاش‌های زیادی برای رسیدن به مدال المپیک انجام داده است.

وی با اعلام اینکه مثل دوره‌های قبل ملتمس دعای خیر مردم هستیم، گفت: دعای خیر مردم همیشه پشت و پناه ورزشکاران بوده و در این دوره هم از مردم انتظار داریم.

قاسمی درباره حریفان کمیل در این دوره از رقابت‌ها افزود: گنو پتریاشویلی، بلال ماخوف، آلن زاسیف، جمال الدین ماگمدوف، و ترول دلاگنف از کشتی‌گیرانی هستند که در این گروه قرار دارند و به نظر می‎رسد گروه بسیار سختی است.

وی اضافه کرد: کمیل در مسابقات جهانی آذربایجان ماگمدوف را برد، در مسابقات آمریکا دلاگنف را برد و همچنین در مسابقات جهانی جوانان آلن زایسف را برد.

پدر کمیل قاسمی یادآور شد: کمیل با بلال ماخوف برای نخستین‌بار سرشاخ می‎شود که امیدواریم کمیل بتواند مانند دیگر ورزشکار کشتی کشور موفق به بالابردن پرچم کشور در این دوره از رقابت‎ها شود.