تساوی خونه به خونه برابر بادران میثاقیان / اکبر آقا تیم سابقش را در خانه اش متوقف کرد !

به گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور ، خونه به خونه مازندران میزبان تیم بادران تهران بود که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید . ترکیب بازیکنان خونه به خونه : محسن فروزان-مصطفی هاشمی-امیرحسین فشنگچی-حنیف عمراه زاده-رامتین سلیمان زاده-مازیار زارع-محمد علیزاده-عباس محمدرضایی-مهدی خیری-سعید […]

IMG 0920 Copyبه گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور ، خونه به خونه مازندران میزبان تیم بادران تهران بود که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید .

ترکیب بازیکنان خونه به خونه : محسن فروزان-مصطفی هاشمی-امیرحسین فشنگچی-حنیف عمراه زاده-رامتین سلیمان زاده-مازیار زارع-محمد علیزاده-عباس محمدرضایی-مهدی خیری-سعید صادقی-محمد غلامی

ترکیب بازیکنان بادران : مجید غلامی-مجتبی شیری-امین منوچهری-قائم اسلامی خواه-محمود تیغ نورد-ابراهیم کریمی-سید احمد موسوی زاده-امین عباسی-علی حقدوست-افشین دانشیان-وحید فارغ

این بازی راس ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه هفت تیر بابل با داوری آقایان : حسین زرگر – مهدی عالیقدر – عسگر محمدی – حسین زیاری آغاز شد تا رقابت حساس اکبر اوتی و بابلی ها برگذار شد .

مسابقه حساس خونه به خونه و بادران که با گلزنی مجتبی شیری از روی نقطه پنالتی برای بادران آغاز شده بود با دو گل روح الله باقری و حسین کریمی به سود خونه به خونه پیش رفت اما در نهایت میهمان روی پاس منوچهری و ضربه مصطفی نوروزی در دقیقه ۲+۹۰ بازی را مساوی کرد تا اکبر میثاقیان در دومین بازی متوالی بعد از جدایی از خونه به خونه بی‌شکست باقی بماند.

این یک مسابقه دیدنی و تهاجمی از سوی هر دو تیم بود که صحنه‌های فوق‌العاده‌ای در خود داشت. مسابقه‌ای بالاتر از سطح لیگ دسته اول بین دو تیمی که مدعیان صعود به لیگ برتر هستند. گل‌های حسین کریمی و باقری و البته گل نوروزی کیفیتی بالاتر از آنچه که از لیگ یک در ذهن داریم، داشت.

این بازی پرتماشاچی و پرگل در نهایت اولین توقف خونه به خونه در لیگ برتر را رقم زد تا این تیم با ۷ امتیاز در رده دوم جدول کنار گل‌گهر، پارس جنوبی و سپیدرود قرار بگیرد.

حواشی دیدار خونه به خونه و بادران:
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران و رحمان رضایی بازیکن اسبق تیم ملی در جایگاه ویژه حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر بازی خونه به خونه بودند که حدودا بعد گذشت ۲۵ دقیقه از بازی به همراه مالک باشگاه از ورزشگاه خارج شدند.
پیروز جغتاپور سنگربان اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال مازندران یکی دیگر از نفراتی بود که برای تماشا بازی در جایگاه ویژه حضور داشتند.
جو ورزشگاه چنان برعلیه سرمربی سابق تیم مازندرانی بود که اثری از تشویق کاپیتان باشگاه پرسپولیس مرحوم هادی نوروزی همانند گذشته نبود گویا مردم بابل همچنان از اکبر میثاقیان دلخور هستند.
اکبر میثاقیان در طول ۹۰ دقیقه بازی از روی نیمکت خود بلند نشد.
در این دیدار بارها شاهد درگیری بازیکنان دو تیم بودیم.
در جایگاه خبرنگاران هم طبق معمول افراد غیر خبرنگار حضور داشتند که این امر برای ورزشگاه هفت تیر بابل به یک عادت تبدیل شده است.
در پایان بازی دو بازیکن خونه به خونه که مصدوم بودند قصد رفتن به داخل زمین بازی را داشتند که با مخالفت ناظر بازی همراه بود که این امر موجب شد تا درگیری لفظی بین آنها رخ دهد.
خبرنگاران بعد اتمام بازی قصد رفتن به داخل زمین را داشتند که با برخورد مامورین نیروی انتظامی همراه بودند که اجازه ورود به آن ها را ندادند البته باید یاداور شد که مامورین نیروی انتظامی با دستور مسئولین اجرایی مسابقه دست به چنین کاری زدند.
زمانی که خبرنگار ما از درگیری لفظی بازیکن خونه به خونه با ناظر بازی در حال فیلم برداری بود با برخورد یک مامور با لباس شخصی مواجه شد که گوشی این خبرنگار را ضبط کرده و با دخالت. و پیگیری جناب آقای بابازاده مسئول کمیته انضباطی باشگاه خونه به خونه توانست گوشی خود را از این مامور لباس شخصی پس بگیرد.
در ضمن باید این نکته را هم یاداور شد که چنین مشکلاتی در بازی های خونه به خونه به یک عادت تبدیل شده و گویا مسئولین اجرایی این مسابقات در بابل فکر از بین بردن این مشکلات نیستند.

عملکرد خونه به خونه:
بازی بی نظم و یا بی برنامه شاگردان مرزبان باعث شد تا بارها توسط شاگردان مرزبان تحت فشار قرار گیرند و در دقیقه ۲۰ بازی گل اول را دریافت کنند.
مرزبان که از نتیجه بدست امده راضی نبود بعد دریافت گل سلیمان زاده از خط دفاع را بیرون کشید و بجای آن کاظمی را وارد زمین کرد تا در ادامه با دو مهاجم بازی را ادامه دهد.
در نیمه دوم بازی شاگردان مرزبان با ورود حسین کریمی و روح اله باقری بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند که در نتیجه توانستند دو گل را وارد دروازه تیم بادران کنند.
اما در نتیجه با توجه به بازیکنانی که تیم خونه به خونه دارد در بازی امروز عملکرد خوبی را از آنها شاهد نبودیم.

گزارش بازی:
بازی راس ساعت ۱۷:۳۰ آغاز گردید.
ارسال ضربه ایستگاهی توسط مهدی خیری و ضربه سر حنیف عمران زاده با اختلاف بسیار کم از بالا دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۲۰ بازی با خطا رامتین سلیمان زاده بر روی بازیکن تیم بادران داور بازی اعلام پنالتی کرده و این پنالتی توسط مجتبی شیری با یک ضربه چیپ وارد دروازه محسن فروزان شد.
طی یک حمله از سمت چپ زمین و پاس در عرض عباس محمدرضایی به محمد غلامی که با بی دقتی هرچه تمام تر این بازیکن به بیرون رفت.
شوت محمد علیزاده در دقیقه ۶۹ بازی به تیر دروازه تیم بادران برخورد کرد.
در دقیقه ۵۹ بازی طی یک حرکت در عرض توسط حسین کریمی به داخل محوطه جریمه و شوت این بازیکن تیم خونه به خونه به گل تساوی دست یافت.
در دقیقه ۶۸ بازی با تکل افشین دانشیان بر روی حمید کاظمی داور اعلام خطا کرده و کارت زرد دوم را به اقن بازیکن نشان داد تا از زمین بازی اخراج شود.
دقیقه ۷۵ بازی با سانتر مهدی خیری از جناح راست زمسن و ضربه سر روح اله باقری توپ وارد دروازه شاگردان اکبر میثاقیان شد.
حرکت محمود تیغ نورد در وسط زمین و شوت ارام این بازیکن به سمت دروازه که فروزان به راحتی آن را مهار کرد.
حرکت عباس محمدرضایی از جناح چپ و پاس در عمق این بازیکن که با حرکت حمید کاظمی و خطای دفاع تیم بادران بر روی این بازیکن باعث شد تا داور اعلام پنالتی کند در ادامه پنالتی را حمید کاظمی وارد دروازه بادران کرد اما داور بازی اعلام تکرار پنالتی کرد که ضربه دوم کاظمی را دروازه بان تیم بادران مهار کرد.