تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم/رضا یزدانی:امیدوارم کشتی آزاد جبران کند

ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک گفت: امیدوارم که کشتی آزاد بتواند جبران کند. به گزارش مازند اسپرت؛رضا یزدانی در گفت‌وگویی، رضا یزدانی، آزادکار کشورمان درباره حضورش در سومین المپیک دوران ورزشی‌اش گفت: فشار بالاست، اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوب است. وی با […]

02020220ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک گفت: امیدوارم که کشتی آزاد بتواند جبران کند.

به گزارش مازند اسپرت؛رضا یزدانی در گفت‌وگویی، رضا یزدانی، آزادکار کشورمان درباره حضورش در سومین المپیک دوران ورزشی‌اش گفت: فشار بالاست، اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوب است.

وی با اشاره به اینکه شناخت کاملی از حریفانش دارد، اظهار داشت: بیشتر حریفانم را دیده‌ام و شناخت کافی از آنها دارم. امیدوارم روز مسابقه روزمان باشد، برنامه‌ها را به درستی پیاده کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

یزدانی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی براینکه با نتیجه نگرفتن کشتی فرنگی انتظارات از تیم آزاد بیشتر شده تصریح کرد: بچه‌ها وظیفه خود را می‌دانند. فرنگی‌کاران هم تک تک کار خود را انجام داده‌اند، اما گاهی اوقات ممکن است شرایط طوری دیگر رقم بخورد.

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان تصریح کرد: این تیم با همین نفرات در لندن ۳ طلا گرفت، اما در این دوره شرایط دست به دست هم نداد. امیدوارم که کشتی آزاد بتواند جبران کند.