دست‌نشان: از هفته هشتم به بعد اصلا جدول را نگاه نمی‌کنم

به گزارش مازنداسپرت؛ در  گفت و گویی با نادر دست نشان در خصوص بازی با سپاهان اظهار داشت:مقابل گواردیولای وطنی، پیروزی بزرگی کسب کردیدآقاعبدالله عزیز ماست اما ما یوهان کرویف را خیلی دوست داریم (می‌خندد)، جدا از شوخی، بازی خوبی داشتیم و برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتیم. سپاهان فقط یک موقعیت برای گلزنی داشت […]

636003055761015981.jpg

به گزارش مازنداسپرت؛ در  گفت و گویی با نادر دست نشان در خصوص بازی با سپاهان اظهار داشت:
مقابل گواردیولای وطنی، پیروزی بزرگی کسب کردید

آقاعبدالله عزیز ماست اما ما یوهان کرویف را خیلی دوست داریم (می‌خندد)، جدا از شوخی، بازی خوبی داشتیم و برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتیم. سپاهان فقط یک موقعیت برای گلزنی داشت که آن فرصت هم توسط هوری مهار شد، در حالی که تیم ما دو، سه موقعیت صددرصد گلزنی داشت که فقط در یک فرصت به گل رسید.کم‌کم شبیه استقلال خوزستان می‌شوید و پیرو لستر!
ما نه لسترسیتی هستیم و نه استقلال خوزستان، استقلال خوزستان هم در سومین سال با آقای ویسی قهرمان شد. ما مطمئناً روند خوبی داشتیم و قادریم در شرایط خوبی قرار بگیریم. هدف اول من این است که تیم‌مان در لیگ بماند، همین!
هیچ جاه‌طلبی ندارید؟
الان هیچ جاه‌طلبی ندارم و در واقع این موضوع بماند برای بعد از اینکه امتیازات لازم برای بقا در جدول را گرفتیم و به ثبات لازم رسیدیم.
بعد از بازی با ویسی در مورد چه حرف می‌زدید؟
عبدالله ویسی بعد از باخت تیمش با بزرگ‌منشی سمت من آمد و برد تیمم را تبریک گفت. ویسی بازیکن خوبی بوده که در اواخر دوران بازیگری‌ام کارش را شروع کرد. یادش به‌خیر زمانی که در دوران بازیگری به اهواز آمده بودم، مرحوم محمود بقال‌زاده، ویسی را به من سپرد تا با تیم‌مان به تهران ببرم چون آقا عبدالله قصد داشت برای تست به یکی از تیم‌های تهرانی برود.
نمی‌ترسید که جدول فعلی در ادامه و پایان لیگ برعکس شود؟
خوشبختانه خداوند شجاعت خوبی به من داده که تحمل شکست را دارم و ظرفیت مغرور شدن را ندارم. باور کنید از هفته هفتم و هشتم به بعد اصلاً جدول را نگاه نمی‌کنم و هفته به هفته پیش می‌روم.
از خرماهای معروف‌تان به ویسی هدیه ندادید؟
من در خانه‌ام درخت خرمایی دارم که با همه خرماهای بازار فرق می‌کند و به قول آبادانی‌ها اعلای اعلاست و چون ویسی خودش بچه خوزستان است، برای او خرما نبردم. خود آقاعبدالله زیاد از خرماهای معروف خورده است.