سلیمی: ملی پوشان باید به تیم ملی تعهد اخلاقی داشته باشند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهداد سلیمی در خصوص تمریناتش قبل از آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: قبل از آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری، تمرینات خود را به صورت اختصاصی و هر روز، یک جلسه ادامه می دادم تا آمادگی بدنی خود را به فرم ایده آل برسانم و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهداد سلیمی در خصوص تمریناتش قبل از آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: قبل از آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری، تمرینات خود را به صورت اختصاصی و هر روز، یک جلسه ادامه می دادم تا آمادگی بدنی خود را به فرم ایده آل برسانم و با شرایط بهتر در دور جدید اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم.

قهرمان المپیک در خصوص باشگاهی که به تعهداتش عمل نکرده است؛ تاکید کرد: ورزشکاران طبق قراردادشان در باشگاه‌های لیگی به فعالیت حرفه ای می پردازند. متاسفانه برخی از باشگاه ها به تعهدات خود پایبند نیستند و درپایان نیز این ورزشکارها هستند که مظلوم واقع می‌شوند.

سلیمی در خصوص امضای قرارداد وزنه برداران با فدراسیون در زمان ورود به اردو اظهار داشت: وزنه برداران زمانی که به اردوی تیم ملی می آیند در قبال تیم ملی تعهد اخلاقی دارند. این موضوع نسبت به خودشان و فدراسیون باعث پیشرفت می‌شود برهمین اساس قوانین به طور صحیح از سوی ملی پوش رعایت خواهد شد.

وی ادامه داد: هر فدراسیونی قوانین و مقررات خاص خودش را دارد و ورزشکار بعنوان زیر مجموعه موظف خواهد بود که از آن اطاعت کند. اما اگر ملی پوش این قرارداد را امضاء کرده و در نهایت به آن پایبند نباشد قطعاً این قوانین تاثیر گذار نخواهد بود.