رعدی : فوتسال ساری چند سال هست که در تیمش بزرگتر ندارد / من جادوگر نیستم

اختصاصی مازنداسپرت : پس از کسب دو شکست در دو هفته آغازین برای شهروند ساری گفتگویی با علی رعدی سرمربی این تیم انجام دادیم و شما را به خواندن این گفتگو دعوت میکنیم با سلام از دیدار برابر گیتی پسندبگویید و نتیچه سنگینی که در ان دیدار رقم خورد  سلام . ببینید وقتی ما به […]

اختصاصی مازنداسپرت : پس از کسب دو شکست در دو هفته آغازین برای شهروند ساری گفتگویی با علی رعدی سرمربی این تیم انجام دادیم و شما را به خواندن این گفتگو دعوت میکنیم

radi ali 931 size200

با سلام از دیدار برابر گیتی پسندبگویید و نتیچه سنگینی که در ان دیدار رقم خورد

 سلام . ببینید وقتی ما به اصفهان رفتیم هدفمون ارائه باری خوب بود و اگر تونستیم تساوی بگیریم ولی از هر نظر کفه ترازو به نفع ما سنگین نبود و اگر بگیم که میبریم دروغ هست ولی میتونستیم پایاپای تا اخر بازی کنیم و دو عامل باعث شد تا بازی را واگذار کنیم . هدف ما دفاع خوب بود و استفاده از ضد حمله که چند ضدحمله انجام دادیم ولی به نتیجه نرسیدیم . و روی اشتباه فردی مثل بازی اول که اشتباهات فردی زیادی داشتیم در این بازی هم باعث شد تا به اهدافمون نرسیم .دفاع ما با دروابان بازی کرد و اشتباهی رخ داد که شاید هر ۱۰۰ سال یکبار رخ بده . اتفاقی بود که افتاده و تیممان از هم پاشید و ما تا درخواست تایم استراحت ربدهیم در همین لحظه متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم و کار سخت تر شد و در ادامه چون تیممون جوون هست از لحاظ روحی نتوانستند شرایطشان را بهتر کنند و متاسفانه تیم ما رهبر ندارد و کسی نیست که تیم رو رهبری کنه و بزرگتر تیم باشه و وقتی که گل میزنیم انتهای تیم قرار بگیره و تیم رو هدایت و جمع کنه و زمانی که گل میخوریم به تیم روحیه بده و بازی رو برگردونه . چند سال هست که ساری چنین بازیکنی نداره و این واقعا کار رو سخت میکنه.

باید متوجه شده باشید که انتظار هواداران از شما و تیمتان امسال زیادهست و این کار شمارو سخت نمیکنه ؟

من روز اول هم گفتم اولین بازی ما روز هشتم حضور من بوده بازی دوم روز پانزدهم و بازی سوم روز ۲۱ ام حضورم هست و شما مطمئن باشید اگر لوزانو را هم بیارید ، با این شرایط موجود و تیمی که از سال گذشته در حضور هوادارانش باخته و تحت فشار روحی بوده کارش برای هدایت این تیم سخت خواهد بود و منم جادوگر نیستم من یک مربی ام و الان تشخیصم این هست که این برنامه ها و تمرینات میتونه به تیم کمک کند و شما شک نکنید که همین تاکتیک هارو به خوبی اجرا کنند ما موفق خواهیم شد.و این قول را به شما میدهم که در پایان فصل در بین هفت تیم بالایی جدول خواهیم بود.

آیا استفاده نکردن از سیستم تعویض همزمان چهار نفر  برای شهروند در مقابل حفاری بهتر نبود ؟

چرا حق با شماست ما تصور دیگه ای از ان بازی داشتیم و بچه ها در تمرینات کیفیت بالایی داشتند و فکر نمکردیم کار سختی برابر حفاری داشته باشیم .البته هر دو ترکیب ما شامل بازیکن های خوبی بود که همه تجربه ی بالایی در لیگ دارن.

بازی برابر مقاومت رو چطور پیش بینی میکنید ؟

بازی سختی خواهد بود . آنها هر دو بازیشان را در خانه باخته اند و به دنبال پیروزی هستند ما یک بازی از دو بازیمان را برابر قهرمان این فصل لیگ برتر واگذار کرده ایم و من پیش بینی میکنم که گیتی با این بازیکنانش هفته ی بیستم جشن قهرمانی اش را خواهد گرفت و اگر قهرمان نشود واقعا جای تعجب خواهد داشت.

در خصوص شعار هواداران علیه شما  چه صحبتی دارید ؟

هواداران حق دارند که ناراحت باشند و من توجهی به حواشی ندارم و تمام سعی و تلاشم این هست که تیمم را هدایت کنم و بتوانیم برنده بازیها باشیم و هوادار واقعی هم باید در سختی ها پشتوانه تیمش باشد و به تیم کمک کند .

گفتنی است طه مرتضوی از ناحیه مچ پا دچار ناراحتی شده است و طی گفتگویی که با مسعودقاسمی پزشک تیم شهروند داشتیم گویا مشکل مرتضوی جدی نیست و به بازی برابر مقاومت خواهد رسید