یزدانی: نظر خاصی درباره تصمیم کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ندارم /می‌خواهم در المپیک کشتی بگیرم

یزدانی: نظر خاصی درباره تصمیم کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ندارم  /می‌خواهم در المپیک کشتی بگیرم به گزارش مازنداسپرت ؛ رضا یزدانی درباره نظر رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی مبنی بر اینکه او باید مسئولیت حضورش در المپیک را بپذیرد گفت: نظر خاصی ندارم؛ من کار خودم را انجام می‌دهم و تمام تمرکزم روی انجام تمرینات است. وی ادامه داد: […]

یزدانی: نظر خاصی درباره تصمیم کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ندارم  /می‌خواهم در المپیک کشتی بگیرم

50415.jpg
به گزارش مازنداسپرت ؛ رضا یزدانی درباره نظر رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی مبنی بر اینکه او باید مسئولیت حضورش در المپیک را بپذیرد گفت: نظر خاصی ندارم؛ من کار خودم را انجام می‌دهم و تمام تمرکزم روی انجام تمرینات است.

وی ادامه داد: این موضوع را از طریق تعدادی از دوستان متوجه شدم و حتی صبح روز گذشته (یکشنبه) که تمرین می‌کردم تمرین بسیار سنگینی را با کشتی‌گیر سنگین‌وزن مجارستان انجام دادم و حتی یک امتیاز هم به او ندادم.

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان در پاسخ به این سوال که آیا با وجود مصدومیت مسئولیت حضورش در المپیک را می‌پذیرد یا نه گفت: صحبتی در این باره ندارم. شرایطم خوب است و دردی در ناحیه پایم ندارم. هدف من حضور در المپیک است و می‌خواهم کشتی بگیرم. تمام تلاشم را خواهم کرد و آخرین میدانی است که در آن کشتی خواهم گرفت؛ از جان و دل هم مایه می‌گذارم.

یزدانی در پاسخ به این سوال که ‌آیا در این باره با کادر فنی صحبت کرده است یا نه گفت: من کار خودم را می‌کنم و تمرکزم روی تمرینات است. شرایطم خوب است و امیدوارم چند روز باقی مانده را هم بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذارم.