جوانان مازند اسپرت در دیداری دوستانه جوانان پدیده ساری را شکست دادند

جوانان و نوجوانان مازند اسپرت در دیداری دوستانه  به مصاف جوانان و نوجوانان پدیده ساری رفتند. به گزارش مازند اسپرت؛ در دیداری دوستانه روز جمعه ۲۵ تیر ماه تیم های جوانان و نوجوانان مازند اسپرت در دیداری دوستانه  به مصاف جوانان و نوجوانان پدیده ساری رفتند که در نهایت جوانان مازند اسپرت موفق شد جوانان […]

IMG 8895 Copyجوانان و نوجوانان مازند اسپرت در دیداری دوستانه  به مصاف جوانان و نوجوانان پدیده ساری رفتند.

به گزارش مازند اسپرت؛ در دیداری دوستانه روز جمعه ۲۵ تیر ماه تیم های جوانان و نوجوانان مازند اسپرت در دیداری دوستانه  به مصاف جوانان و نوجوانان پدیده ساری رفتند که در نهایت جوانان مازند اسپرت موفق شد جوانان پدیده را شکست دهد و نوجوانان مازند اسپرت برابر نوجوانان پدیده تن به شکست دادند.

این دیدار ها که در زمین اختصاصی پدیده ساری در زمین تیرکلای ساری برگزار شد ، در بازى اول تيم جوانان مازنداسپرت موفق شد با نتيجه قاطع سه بر صفر بر ميزبان خود غلبه كند و پس از اين ديدار،دو تيم در رده نوجوانان به مصاف هم رفتند كه تيم پديده با دو گل به برترى رسيد.

گلهاى تيم جوانان را احمد مشهدى خلردى(دوبار) و مسعود عبداللهى به ثمر رساندند.

در این دیدار هم درخشش خیره کننده مهدی عالیشاه مثال زدنی بود و تاثیر گذاری این بازیکن تیزنقش در هر سه گل جوانان نشان از استعداد بالای این بازیکن آینده دار دارد .