رومینیگه: پس از یورو نمی‌توانستیم رناتو را بخریم

به گزارش مازند اسپرت، بایرن مونیخ در اردیبهشت ماه جذب رناتو سانچس را با ۳۵ میلیون یورو از بنفیکا تایید کرد. رناتو در یورو درخشش فوق‌العاده ای داشت و توانست عنوان بهترین بازیکن جوان را از آن خود کند. حال رومینیگه مدعی شد که اگر آنها بعد از یورو به دنبال رناتو بودند، قادر به […]

به گزارش مازند اسپرت، بایرن مونیخ در اردیبهشت ماه جذب رناتو سانچس را با ۳۵ میلیون یورو از بنفیکا تایید کرد. رناتو در یورو درخشش فوق‌العاده ای داشت و توانست عنوان بهترین بازیکن جوان را از آن خود کند. حال رومینیگه مدعی شد که اگر آنها بعد از یورو به دنبال رناتو بودند، قادر به جذبش نبودند.

او گفت:” آیا از عملکرد رناتو سانچس در یورو متعجب شدم؟ بله و نه. اینکه بازیکنی در سن و سال او در یورو این چنین می‌درخشد فوق‌العاده است.  من در سن ۱۸ سالگی حتی نزدیک به چنین سطحی نبودم و به نظر می‌رسد او استعداد بی نظیری دارد. خوشحالیم که زود او را به خدمت گرفتیم، پس از بازی با بنفیکا در چمپیونزلیگ. و همچنین خوشحالیم که هزینه شجاعت اینکه هزینه زیادی برای جذبش بپردازیم را داشتیم زیرا ۳۵ میلیون یورو هزینه بسیار زیادی است. اگر پس از یورو برای جذب او تلاش می‌کردیم، نمی‌توانستیم او را به خدمت بگیریم. صحبت از یک هزینه دیوانه وار می‌شد و او فصل آینده در بوندس لیگا حضور نداشت.”