مرته‌ساکر: بازی کوچیلنی برای من لذت‌بخش اما برای مهاجمین عذاب‌آور است

مدافع میانی و آلمانی آرسنال انگلیس بازی در کنار لوران کوچیلنی را لذت‌بخش توصیف می‌کند. به گزارش مازنداسپرت؛ پر مرته‌ساکر در گفت‌وگوی با سایت باشگاهش از فعالیت در زمین در کنار مدافع فرانسوی توپچی‌های لندن اظهار رضایت کرده است. وی اظهارکرد: بازی در کنار او برای من لذت‌بخش است. چون او هم‌تیمی من محسوب می‌شود. […]

خبرگزاری فارس: مرته‌ساکر: بازی کوچیلنی برای من لذت‌بخش اما برای مهاجمین عذاب‌آور است

مدافع میانی و آلمانی آرسنال انگلیس بازی در کنار لوران کوچیلنی را لذت‌بخش توصیف می‌کند.

به گزارش مازنداسپرت؛ پر مرته‌ساکر در گفت‌وگوی با سایت باشگاهش از فعالیت در زمین در کنار مدافع فرانسوی توپچی‌های لندن اظهار رضایت کرده است.

وی اظهارکرد: بازی در کنار او برای من لذت‌بخش است. چون او هم‌تیمی من محسوب می‌شود. او در تیم کشورش نیز کارش را بسیار خوب انجام می‌دهد.

وی که با تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ به مقام قهرمانی رسید و سپس از تیم کشورش کناره‌گیری کرد، افزود: واقعا تماشای بازی کوچیلنی لذت دارد. در مسابقات یورو ۲۰۱۶ بازی‌های فرانسه را تماشاکردم که دیدم چقدر خوب کارش را انجام می‌دهد. در آرسنال نیز بسیار پیشرفت کرد تا  جایی که یک بازیکن کلیدی برای تیم شد.

مدافع با تجربه ژرمنی افزود: کوچیلنی در نبردهای تن به تن بسیار عالی است. به خوبی صاحب توپ می‌شود و به سرعت تیم را از عقب زمین راه می‌اندازد. این شکل بازی او برای همه ما اعضای آرسنال خوشحال کننده است. در حالیکه مهاجمین از رویارویی با او عذاب می‌کشند.