طباطبایی‌: نگران نباشید، حال چمن ورزشگاه آزادی خوب می‌شود!

مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی گفت: تا ‌آغاز رقابت‌های لیگ برتر مطمئنا وضعیت چمن ورزشگاه آزادی مطلوب خواهد شد. به گزارش مازند اسپرت،سیدحسن طباطبایی با بیان اینکه عملیات صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی آغاز شده است در این خصوص گفت: ۲ موضوع برای ما بسیار مهم است. اول اینکه صندلی‌ها باید با فرایند استادیوم تولید شود یعنی […]

خبرگزاری فارس: طباطبایی‌: نگران نباشید، حال چمن ورزشگاه آزادی خوب می‌شود!

مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی گفت: تا ‌آغاز رقابت‌های لیگ برتر مطمئنا وضعیت چمن ورزشگاه آزادی مطلوب خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت،سیدحسن طباطبایی با بیان اینکه عملیات صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی آغاز شده است در این خصوص گفت: ۲ موضوع برای ما بسیار مهم است. اول اینکه صندلی‌ها باید با فرایند استادیوم تولید شود یعنی با اندازه‌هایی که مدنظر است تعبیه شده و مورد بعدی اینکه ضد آتش باشند. از سوی دیگر باید صندلی‌ها مقاومت مناسبی داشته باشند و موضوع مهم دوم اینکه برخی از سکوهای طبقه دوم نیاز به ترمیم و مقاوم‌سازی دارند.

وی ادامه داد: به همین منظور شبانه‌روز در حال کار هستیم و حتی کارگران برخی‌ شب‌ها تا پاسی از شب مشغول کار هستند تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر و دیدار ایران و قطر نهایی شود.

طباطبایی گفت: حدود ۴ هزار صندلی تا به امروز کار گذاشته شده و ما برای طبقه دوم پیش‌بینی ۴۲ هزار صندلی را می‌کنیم که مجموع گنجایش ورزشگاه به حدود ۸۰ هزار نفر خواهد رسید. ضمن اینکه مقاوم‌سازی جهت نصب صندلی‌ها در حال انجام است و طرح و شکل صندلی‌ها در طبقه دوم به مانند طبقه اول خواهد بود.

مدیر ورزشگاه آزادی مورد آخرین وضعیت چمن ورزشگاه گفت: کارهای چمن در حال انجام و هوادهی نیز به عمل آمده است. چمن ورزشگاه قارچ گرفته که آن را اصلاح کردیم و مطمئنا برای شروع لیگ مشکل چمن نداریم. در واقع حال چمن آزادی خوب می‌شود و نگران نباشید.

طباطبایی در پایان گفت: سعی می‌کنیم بحث اصلاح استادیوم را قدم به قدم پیش ببریم و مشکلی نباشد. هر چند که مشکلات زیاد است اما امیدواریم با محدودیت‌های مالی که داریم بتوانیم ضمن مدیریت هزینه، کارهای ضروری را انجام دهیم.