رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا – چین تایپه/ امیر پرسته و حسن فروزنده فینالیست شدند

رقابت های روز چهارم و پایانی کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز یک شنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه، در سه وزن کشتی آزاد و دو وزن کشتی فرنگی در حال برگزاری است. به گزارش مازند اسپرت،این مسابقات امروز، در اوزان ۴۶،۴۲ و ۵۰ کشتی آزاد و اوزان ۸۵ و ۱۰۰کیلو کشتی فرنگی […]

خبرگزاری فارس: امیر پرسته و حسن فروزنده فینالیست شدند/آرمیده و خدابخشی در دیدار رده بندی

رقابت های روز چهارم و پایانی کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز یک شنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه، در سه وزن کشتی آزاد و دو وزن کشتی فرنگی در حال برگزاری است.

به گزارش مازند اسپرت،این مسابقات امروز، در اوزان ۴۶،۴۲ و ۵۰ کشتی آزاد و اوزان ۸۵ و ۱۰۰کیلو کشتی فرنگی برگزار می شود که نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دور مقدماتی به شرح زیر است:

 در وزن ۴۲ کیلوگرم کشتی آزاد ابوالفضل آرمیده در گام نخست با نتیجه ۱۲-۲ از سد کومارساهیل از هندوستان گذشت. آرمیده در کشتی دوم خود در مقابل شایر شعبانف از ازبکستان ۷-۰شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف ازبکستانی به فینال، آرمیده در گروه شانس مجدد با نتیجه ۱۰-۰ هوسان لین از چین تایپه را مغلوب کرد و عصر امروز برای کسب مدال برنز به روی تشک می رود.

 امیرحسین خدابخشی آزادکار وزن ۴۶ کیلوگرم کشورمان در دور اول تمیرلان اولو از قرقیزستان را ۸-۳ مغلوب کرد، وی در دور بعدی با نتیجه ۱۰-۰ مغلوب رستم بک جورایف از ازبکستان شد اما با راهیابی کشتی گیر ازبکستانی به فینال، خدابخشی درگروه شانس مجدد مقابل رتاناتیوات از تایلند با نتیجه ۱۲-۰ پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن ۵۰ کیلوگرم کشتی آزاد امیر پرسته در گام نخست با نتیجه ۱۰-۰ آخمتوف از قزاقستان را شکست داد، وی در کشتی دوم خود با حساب ۶-۰ از سد امیربک سلیموف از ازبکستان گذشت. کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۲-۲ نورزیگیت آریپ از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد.

در وزن ۸۵ کیلو کشتی فرنگی حسن فروزنده پس از استراحت در دور اول مقابل میدرآبیکیف از قرقیزستان ۲-۰ پیروز شد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل مصطفی گاسانوف دیگر کشتی قرقیزستانی با نتیجه ۵-۰ به برتری رسید و به فینال راه یافت.

محمد رضا رمضانی  کشتی گیر وزن ۱۰۰ کیلو کشتی فرنگی در دور اول با نتیجه ۲-۰ و ضربه فنی کامیل زومازا از قرقیزستان را مغلوب کرد. رمضانی در دور دوم با نتیجه ۸-۰ مقابل آویش آوش از هندوستان شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر هندی در دور بعد رمضانی از دور رقابت ها کنار رفت.