بازی‌های آسیایی اهمیت فراوانی برای ورزش ایران دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی ووشو گفت: چهره های جدید و جوانی را در اردو می بینم که نشانگرجوانگرایی در تیم ملی است. به گزارش مازند اسپرت، نصراله سجادی امروز یکشنبه با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات تیم ملی بزرگسالان ایران بازدید کرد. […]

خبرگزاری فارس: سجادی: چهر‌ه‌های جدید نشانگر جوانگرایی تیم ملی است/ به مدال آوری ووشو امیدواریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی ووشو گفت: چهره های جدید و جوانی را در اردو می بینم که نشانگرجوانگرایی در تیم ملی است.

به گزارش مازند اسپرت، نصراله سجادی امروز یکشنبه با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات تیم ملی بزرگسالان ایران بازدید کرد.

وی که همراه با سیدحسن طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی و تنی چند از اهالی وزارت ورزش در تمرینات تیم ملی ووشو حاضر شد مورد استقبال مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو قرار گرفت.

سجادی در خطاب به ملی پوشان ووشو، گفت: ووشو در سال های اخیر یکی از موفق ترین رشته های ورزشی ایران محسوب می‌شود که همواره به مدال آوری آن امید زیادی داریم.

وی تاکید کرد: چهره های جدید و جوانی را در اردو می بینم که نشانگر جوانگرایی در تیم ملی است.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم این جوانان بتوانند جا پای چهره‌های سرشناس ووشو شده و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که اهمیت فراوانی برای ورزش ایران دارد٬ موفق باشند.

همچنین مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو با قدردانی از حضور این مقام مسئول در اردوی تیم ملی، گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت وزارت ورزش و عملی شدن برنامه هایمان٬ در بازی‌های آسیایی برای ایران بازهم افتخارآفرین شویم.