کانتونا:زلاتان به منچستر خوش‌آمدی اما در اولدترافورد شاهزاده‌ای نه سلطان!

اسطوره اسبق منچستریونایتد به مهاجم تازه‌وارد سوئدی سرخ‌پوشان خوشامد گفت اما کنایه هم زد. به گزارش مازند اسپرت، اریک کانتونا معروف به سلطان منچستر به ایبراهیموویچ که به تازگی با تیم اولدترافوردی قرارداد بسته است، تبریک گفت. کانتونا همچنین کنایه‌ معنی‌داری هم به گلزن ۳۴ ساله زد. اسطوره اسبق اولدترافورد که اکنون بیشتر در عرصه تئائر و […]

اسطوره اسبق منچستریونایتد به مهاجم تازه‌وارد سوئدی سرخ‌پوشان خوشامد گفت اما کنایه هم زد.

به گزارش مازند اسپرت، اریک کانتونا معروف به سلطان منچستر به ایبراهیموویچ که به تازگی با تیم اولدترافوردی قرارداد بسته است، تبریک گفت.

کانتونا همچنین کنایه‌ معنی‌داری هم به گلزن ۳۴ ساله زد. اسطوره اسبق اولدترافورد که اکنون بیشتر در عرصه تئائر و سینما فعالیت می‌کند، اظهارداشت:برای زلاتان پیامی شخصی دارم. او تصمیم گرفت سرخ‌پوش شود. این البته بهترین انتخابی بودکه او تاکنون انجام داده است.

وی ادامه داد: البته زلاتان هنوز باید صبر کند تا متوجه شود به چه جایی آمده است. اگر آدم گام در تئاتر رویاها بگذارد و بفهمد و حس کند روح چه اسطوره‌های در آنجا وجود دارد، وقتی بازیکنی بتواند آنجا یک گل بزند  و بعد بشنود که چه حجم کثیری از هواداران نامش را زمزمه می‌کنند، وقتی ضربان قلب شما با قدرت بزند بطوریکه حس کنی قفسه سینه‌ات در حال انفجار است،‌وقتی حس کنید آنجا همه شما را بسیار دوست دارند، آنوقت است که حس می‌کنید تازه به خانه‌تان وارد شده‌اید.

او همچنین گفت: البته هنوز یک چیز جا مانده است. و آن این است که در منچستر فقط یک سلطان می‌تواند باشد و شما می‌توانی فقط شاهزاده بمانی اگر پیراهن شماره ۷ را بخواهی و به تن کنی. این پیام قلبی به شما است. سلطان رفته و شاهزاده حاضر است.