مدافع پرافتخار دورتموند گزینه‌ خرید کلن، برمن یا آرسنال!

مدافعی که با بورسیادورتموند صاحب قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی شده و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده، به تیمی دیگر واگذار خواهد شد. به گزارش مازند اسپرت، نوون سوبوتیچ در دورانی که یورگن کلوپ هدایت بورسیادورتموند را در اختیار داشت، یکی از بازیکنان مطرح مشکی و زردپوشان بود. وی با هدایت مربی صاحب نام […]

خبرگزاری فارس: مدافع پرافتخار دورتموند گزینه‌ خرید کلن، برمن یا آرسنال!

مدافعی که با بورسیادورتموند صاحب قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی شده و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده، به تیمی دیگر واگذار خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت، نوون سوبوتیچ در دورانی که یورگن کلوپ هدایت بورسیادورتموند را در اختیار داشت، یکی از بازیکنان مطرح مشکی و زردپوشان بود.

وی با هدایت مربی صاحب نام سابق، قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان(د.اف.ب پوکال) را تجربه کرد و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ رسید.

اما اکنون به نظر می‌رسد در برنامه‌های فصل آینده تیم جایی ندارد.

دراین ارتباط توماس توخل، سرمربی بورسیا به خبرنگار کیکر گفت: از اوضاع اینگونه برمی‌آید که خداحافظی با سوبوتیچ در راه است. به همین دلیل انتظار ندارم او به دورتموند بازگردد.

براساس اعلام رسانه‌ها این بازیکن باتجربه مورد توجه تیم‌های اف.ث‌کلن و وردربرمن قرارگرفته است. از انگلیس هم شنیده می‌شود آرسنال در تدارک استخدام وی است.

البته اگر تیم آرسن ونگر به طور جدی خواهانش باشد، رقمی حدود ۱۴ میلیون یورو باید بابت وی هزینه کند