جنگ پرسپولیس و استقلال ادامه دارد/ چهار تغییر رویایی در راه است

  پرسپوليس و استقلال در بازار نقل‌وانتقالات رقابت فشرده‌اي داشتند و سر و صداي زيادي راه انداختند. در برخي موارد مثل وحيد اميري، اين سرخپوشان بودند كه گوي سبقت را از حريف ربودند و در مواردي مثل كاوه رضايي هم استقلالي‌ها برنده شدند.   به گزارش مازند اسپرت،با اين وجود به نظر مي‌رسد رقابت داغ دو […]

 

پرسپوليس و استقلال در بازار نقل‌وانتقالات رقابت فشرده‌اي داشتند و سر و صداي زيادي راه انداختند. در برخي موارد مثل وحيد اميري، اين سرخپوشان بودند كه گوي سبقت را از حريف ربودند و در مواردي مثل كاوه رضايي هم استقلالي‌ها برنده شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت،با اين وجود به نظر مي‌رسد رقابت داغ دو قطب اول فوتبال ايران، يك فاز زمستاني هم دارد كه اگر همه‌چيز درست از آب دربيايد، مي‌تواند يخ دي ماه را بشكند.

در حال حاضر پرسپوليسي‌ها به شدت در تلاش هستند تا با شجاع‌خليل‌زاده به توافق برسند. او يك نيم‌فصل ديگر با سپاهان قرارداد دارد. اگر باشگاه اصفهاني در مدت زمان باقي مانده حاضر به صدور رضايتنامه شجاع شود، او از ابتداي ليگ شانزدهم سرخپوش خواهد شد، اما اگر اين اتفاق رخ ندهد انتقال خليل‌زاده به زمستان موكول مي‌شود. از سوي ديگر سروش رفيعي هم ديگر گزينه مد نظر پرسپوليسي‌هاست. او نيم‌فصل ديگر بايد در تراكتورسازي باقي بماند تا خدمت سربازي‌اش تمام شود. فولادي‌ها مدعي هستند رفيعي بعد از خدمت، نيم‌فصل ديگر با اين باشگاه قرارداد دارد، اما سازمان ليگ چنين مساله‌اي را تاييد نمي‌كند. شجاع خليل‌زاده كه دوست صميمي سروش است طي روزهاي اخير به دفعات اعلام كرده به زودي اين دو بازيكن در يك باشگاه با هم همبازي مي‌شوند و البته حدس خيلي‌ها اين است كه پرسپوليس مقصد بعدي آنها خواهد بود. جالب اينجاست كه يكي از همبازيان قديمي سروش كه به تازگي سرخپوش شده مي‌گويد رفيعي از آن پرسپوليسي‌هاي دو آتشه است كه از حضور در اين تيم استقبال مي‌كند!

در سمت مقابل استقلالي‌ها هم براي نيم‌فصل برنامه‌هايي دارند. عليرضا منصوريان كه سخت در پي استخدام احسان حاج‌صفي است، گفته يك سهميه براي جذب او در نيم‌فصل كنار مي‌گذارد. به علاوه بهترين خبر در آن بازه زماني براي استقلالي‌ها مي‌تواند بازگشت روزبه چشمي به تركيب تيم باشد. هافبك دفاعي موفق آبي‌ها، اواسط فصل گذشته رباط پاره كرد و با توجه به كامل نشدن بهبودي‌اش، از فهرست بازيكنان استقلال براي نيم‌فصل اول خارج شد. مسلما اگر اين چهار بازيكن در نقل‌وانتقالات زمستاني به تركيب سرخابي‌ها اضافه شوند، رقابت بين دو تيم به مراتب مهيج‌تر خواهد شد.

منبع : بانک ورزش